ساروق؛ میزبان افتتاحیه دوره‌های آموزشی قاریان و دعاخوان ممتاز
کد خبر: 4138048
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸

ساروق؛ میزبان افتتاحیه دوره‌های آموزشی قاریان و دعاخوان ممتاز

بخشدار ساروق از افتتاحیه دوره‌های آموزشی قاریان و دعاخوانان ممتاز کشور و یازدهمین جلسه تلاوت و استماع قرآن، در آستان مقدس امامزادگان 72 تن(ع) ساروق خبر داد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، افتتاحیه دوره‌های آموزشی قاریان و دعاخوانان ممتاز کشور و یازدهمین جلسه تلاوت و استماع قرآن، پنج‌شنبه، 14 اردیبهشت به همت شورای عالی قرآن، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، استانداری مرکزی و اداره‌کل اوقاف استان در استان مقدس امامزادگان 72 تن(ع) ساروق برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدرسول اختری، بخشدار ساروق، با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع آموزش و معرفی هرچه بهتر کربلایی کاظم ساروقی افتتاحیه دوره‌های آموزشی قاریان و دعاخوانان ممتاز کشور و یازدهمین جلسه تلاوت و استماع قرآن با حضور 120 نفر از اساتید برجسته کشوری، 40 نفر از قاریان و اساتید استان، مسئولان ارشد استان و آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان، روز  پنج‌شنبه، 14 اردیبهشت، در آستان مقدس امامزادگان 72 تن(ع) ساروق برگزار خواهد شد.

وی حضور قاریان، اساتید و برترین‌های قرآنی کشور در این مراسم را نشان از اهمیت موضوع آموزش برشمرد و اظهار کرد: گلباران گلزار شهدا، زیارت امامزادگان و تشریح وضعیت بقعه متبرکه، حضور در مراسم افتتاحیه و برپایی محفلی قرآن از برنامه‌های پیش‌ینی شده است. قرار براین است برنامه علاوه بر شبکه آفتاب از سوی شبکه قرآن نیز پخش مستقیم داشته باشد.

اختری برگزاری مراسم‌های مهم قرآنی در اماکن مقدسه را گامی مؤثر در ترویج فرهنگ قرآنی دانست و ادامه داد: پیش‌بینی رویدادهای مهم در شهرهای کوچک، اما مهم همچون ساروق به آشنایی هرچه بیشتر مردم با فضاها و ظرفیت‌های موجود در اقصی نقاط کشور منتج می‌شود.

انتهای پیام
captcha