مدیرکل جدید صدا و سیمای چهارمحال‌وبختیاری معارفه شد
کد خبر: 4153866
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸

مدیرکل جدید صدا و سیمای چهارمحال‌وبختیاری معارفه شد

در مراسمی با حضور معاون امور استان‌های رسانه ملی و جمعی از مسئولان استان، از زحمات یوسف افشارنیا، مدیرکل سابق صدا و سیما تجلیل و سید محسن حسینی چالشتری به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای چهارمحال‌وبختیاری منصوب شد.

تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای استان، امروز ۱۸ تیرماه در مراسمی با حضور معاون امور استان‌های رسانه ملی و جمعی از مسئولان استان، از زحمات یوسف افشارنیا، مدیرکل سابق صدا و سیما تجلیل و سید محسن حسینی چالشتری به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای چهارمحال‌وبختیاری منصوب شد.

حسن عابدینی، معاون امور استان‌های رسانه ملی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیمای استان گفت: صدا و سیما دانشگاهی برای زمینه‌سازی اندیشه‌های انقلابی، آوردگاهی برای مقابله با امواج فتنه‌ها، قرارگاهی برای نشر امید و نشاط بین مردم و آسایشگاهی برای نشان دادن زیبایی‌ها و جلوه‌های بصری است.

وی افزود: هم به حکم شرع و هم به لحاظ قانونی و عقلانی تبعیت از اندیشه‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به بالندگی کشور کمک می‌کند.

عابدینی گفت: انقلاب اسلامی در ۲۰ سال گذشته توانسته راهبرد‌های دشمن در زمینه‌های طایفه‌ای  و مذهبی را نقش بر آب کند.

معاون امور استان‌های رسانه ملی با اشاره به اینکه تلاش بر این است تا چهارمحال و بختیاری به تراز یکی از برترین ادارات کل صدا و سیمای استانی تبدیل شود، افزود: شبکه استانی چهارمحال و بختیاری همزمان با مرکز اصفهان اچ‌دی می‌شود.

وی با اشاره به این که برنامه‌های این استان در شبکه‌های ملی پخش می‌شود، گفت: در چهارمحال و بختیاری بزودی ضبط سریال علیمردان خان کلید می‌خورد.

نقش رسانه در امیدآفرینی 

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین گفت: اولین راهبرد دشمن پمپاژ ناامیدی در جامعه است و اصحاب رسانه به‌ویژه رسانه ملی با عشق و کار دلی در امید آفرینی در جامعه نقش‌آفرین است.

غلامعلی حیدری گفت: دومین راهبرد دشمن ناچیز و کوچک شمردن پیشرفت‌های کشور است و صدا وسیما نقش پیشران در جریان امیدآفرینی و جهاد تبیین دارد.

وی افزود: راهبرد سوم دشمن هدف قرار دادن معنویت است، اما اصحاب رسانه با بصیرت و ایجاد نشاط اجتماعی پاسخ دندان‌شکن به توطئه دشمن داده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امسال که سال انتخابات است دشمن به دنبال ایجاد تفرقه افکنی است، اما ما باید با نشان دادن پیشرفت‌های کشور و بازگو کردن تلاش‌های دولتمردان نقشه آنان را برملا کنیم.

حیدری افزود: نقش اصحاب رسانه و صدا و سیما در پیشگیری از گسیل‌ها و آسیب‌های اجتماعی مهم و اقدام به‌موقع اصحاب رسانه برای ایجاد وحدت و همدلی شایسته تقدیر است.

انتهای پیام
captcha