مراسم تشییع حجت‌الاسلام بهمن رشنود در خرم‌آباد برگزار می‌شود
کد خبر: 4172528
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
عصر امروز

مراسم تشییع حجت‌الاسلام بهمن رشنود در خرم‌آباد برگزار می‌شود

مراسم تشییع و تدفین حجت‌الاسلام والمسلمین بهمن رشنود، از روحانیون لرستانی عصر امروز، 10 مهرماه در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام «بهمن رشنود»به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ بهمن رشنود از روحانیون لرستانی که جهت تبلیغ و برای انجام رسالت و تکلیف شرعی در خارج از کشور حضور داشت، هفته گذشته به ملکوت اعلی پیوست و پیکر مطهر ایشان جهت تدفین به استان لرستان انتقال یافت.

به همین مناسبت مراسم ترحیمی امروز، 10 مهرماه از ساعت 10 تا 12 ظهر در مسجد امام حسن‌ عسکری(ع) واقع در خیابان فردوسی گلدشت شرقی شهر خرم‎آباد برگزار خواهد شد و مراسم تشییع و تدفین این روحانی جلیل‌القدر نیز ساعت 15 امروز از درب غسالخانه صالحین به طرف مزار وی واقع در آرامستان سراب یاس شهر خرم‎آباد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در پی ارتحال حجت‌الاسلام والمسلمین بهمن رشنود پیام تسلیتی صادر کرد که متن پیام به شرح زیر است:

«خبر ارتحال اندوه‌بار روحانی پرتلاش حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ بهمن رشنود موجب تأثر و اندوه گردید.

رحلت این روحانی عزیز که در سفر تبلیغی و برای انجام رسالت و تکلیف شرعی در خارج از کشور حضور داشت و به ملکوت اعلی پیوست؛ برای آن بزرگوار سعادت و برای خانواده محترم، بازماندگان و روحانیت سبب تأسف و اندوه گردید.

تلاش این روحانی شریف در عرصه‌های تعلیم و تعلم و تبلیغ معارف اسلامی و آموزه‌های اهل‌ بیت(ع) و آمیخته نمودن آن با حسن اخلاق و تواضع و حضور در عرصه‌های گوناگون انقلاب اسلامی، هم الگویی برای طلاب ارجمند حوزه‌های علمیه و هم سرمایه‌ای معنوی و گرانبها است که انیس و همدم آن روحانی نجیب، تا برپایی روز حساب خواهد بود.

اینجانب با ارج نهادن به خدمات تبلیغی و روشنگرانه آن فقید سعید، مصیبت وارده را به حوزه‌های علمیه، خانواده صبور، اقوام و بازماندگانش تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای آن عالم بزرگوار علو درجات و برای خانواده و بازماندگان صبر و شکیبایی را درخواست می‌نمایم و از عموم روحانیت و متدینین درخواست می‌کنم که در مراسم تشییع و تدفین که زمان و مکان آن اعلام می‌شود، شرکت فرمایند.»

انتهای پیام
captcha