«رأی مردم» برای نظام جمهوری اسلامی ایران «حجت» است
کد خبر: 4197275
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

«رأی مردم» برای نظام جمهوری اسلامی ایران «حجت» است

حجت‌الاسلام گرزین با بیان اینکه مردم باید بین خود و حاکمیت وحدت عملی به‌وجود بیاورند، گفت: رأی مردم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهم بوده و مردم باید برای انتخاب فرد اصلح تلاش کنند.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، نشست تبیینی با محوریت انقلاب و انتخابات با حضور علما و اساتید اهل سنت در روز گذشته، 11 بهمن ماه در سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: همه ما نسبت به آینده کشور مسئول بوده و باید با دعوت مردم به انتخابات و تلاش برای حضور مسئولانه آنان به نقش آفرینی بپردازیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان وجود تضارب آرا در انتخابات را یک نمونه آزادی بیان در جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: با تحلیل و بررسی انتخابات و منتخبین مردم از ابتدای انقلاب تا به الان درمی‌یابیم حتی آنان که مواضعشان در تضاد با انقلاب اسلامی بوده نیز در منصب‌های دولتی قرار گرفته و این بیانگر آن است که انقلاب اسلامی نظر مردم را حجت دانسته و بدان پایبند است.

حجت‌الاسلام گرزین با بیان اینکه در برخی برهه‌ها منتخبین مردم بعضا فعل‌هایی خلاف آرمان‌های مردم و انقلاب اسلامی انجام داده‌اند، ادامه داد: رأی مردم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهم بوده و مردم را همواره ولی نعمت خود دانسته، لذا با سعه صدر به تحمل آن مسئول محترم پرداخته است.

وی این دوران را زیباترین دوره‌های ایران اسلامی خواند و افزود: هیچ دورانی طلایی‌تر از این دوران نبوده که شیعه و سنی کنار همدیگر به فعالیت و تعامل بپردازند، لکن مردم به این بلوغ رسیده‌اند که برای باطل کردن نقشه‌های شوم دشمنان باید یک وحدت عملی بین خود و حاکمیت به‌وجود بیاورند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تلاش برای انتخاب فرد اصلح را وظیفه همه مردم خواند و گفت: فارغ از قومیت باید به‌ دنبال انتخاب فرد شایسته باشیم و با انتخاب دقیق، هوشمندانه و در نظر گرفتن منافع کلان ایران و انقلاب اسلامی و با حضور مسئولانه خود برای پرشورتر شدن انتخابات 11 اسفند 1402 تلاش کنیم.

انتهای پیام
captcha