نیازمند وحدت بیشتر میان مسئولان هستیم
کد خبر: 4207488
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

نیازمند وحدت بیشتر میان مسئولان هستیم

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: هر کجا وحدت بوده است، کار‌ها به سرانجام رسیده‌اند؛ اما هر کجا اختلاف بوده، انرژی‌ها صرف مسائل بی‌نتیجه و بی‌اثر شده‌اند؛ لذا در سال جدید نیازمند وحدت بیشتر میان مسئولان هستیم.

سیدهاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز پنجشنبه نهم فروردین در دیدار شهردار و معاونان شهرداری قم اظهار کرد: خوشبختانه در طی سال‌های اخیر به واسطه اقداماتی که در شهر انجام شده، یک تحولی رقم خورده است.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه ادامه داد: قم امروز با قم چند سال قبل تفاوت‌های محسوسی پیدا کرده است که نتیجه همکاری شورای شهر، تدابیر شهردار و سایر مسئولان بوده است. به طور کلی هر کجا وحدت بوده است، کار‌ها به سرانجام رسیده‌اند؛ اما هر کجا اختلاف وجود داشته است، انرژی‌ها صرف مسائل بی‌نتیجه و بی‌اثر شده‌اند.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: در سال جدید باید یک وحدتی میان مسئولان محترم استان، اعم از نمایندگان مجلس، شورای شهر، شهرداری و تمامی کسانی که در پیشرفت و تعالی شهر تأثیر گذارند، ایجاد شود؛ چرا که سلیقه‌ها ممکن است، مختلف باشد، اما این اختلاف سلیقه‌ها نباید منجر به بروز اختلافات و از بین رفتن انگیزه‌ها شوند.

آیت‌الله حسینی بوشهری، خطاب به شهردار قم تصریح کرد: در مجموع، عمران، آبادانی، مبلمان و خدمات شهری و تأمین بستر‌های امنیتی از شهرداری انتظار می‌رود؛ لذا جنابعالی با صرف نظر از اختلاف سلیقه‌ها که امری طبیعی است، به فعالیت بپردازید و با همراه کردن دیگران اقدامات ماندگاری را انجام دهید.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین حدیثی از امام حسن مجتبی(ع) پرداخت و اظهار کرد: امام(ع) در حدیثی می‌فرماید؛ «إذا سَمِعتَ أحَدا یَتَناوَلُ أعراضَ الناسِ فاجتَهِدْ أن لا یَعرِفَک.» یعنی اگر شنیدی که فردی در جامعه با آبروی مردم بازی می‌کند، تلاش کن که این آدم تو را نشناسد؛ چرا که در این صورت به سراغ تو نیز خواهد آمد.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم در سال جدید خداوند برکتی به فکر، اندیشه و تلاش‌های ما بدهد تا شاهد تحولات چشمگیری نسبت به سال قبل و سال‌های قبل از آن باشیم.

یادآور می‌شود، در ابتدای این جلسه، سیدمرتضی سقاییان‌نژاد، شهردار قم، گزارش مختصری از اقدامات و برنامه‌های شهرداری ارائه کرد و ابراز داشت: ما در شهرداری به دنبال تولید رضایت‌مندی در شهر هستیم.

انتهای پیام
captcha