ماجرای شکار «روباه» اسرائیلی که برای ترور دانشمند ایرانی آمده بود + فیلم
کد خبر: 4210993
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۱
همراه با فیلم‌های پایان هفته سیما

ماجرای شکار «روباه» اسرائیلی که برای ترور دانشمند ایرانی آمده بود + فیلم

شبکه‌های سیما در پایان هفته، فیلم‌های سینمایی مختلفی را روی آنتن می‌فرستند که فیلم «روباه» با موضوع شکار جاسوس اسرائیلی که نقشه ترور دانشمند ایرانی را دارد ازآن‌جمله است.

به گزارش ایکنا، شبکه‌های مختلف سیما در پایان هفته، فیلم‌های سینمایی دفاع مقدس روی آنتن خواهند فرستاد. از جمله این آثار می‌توان به کانی‌مانگا، پی 22، مهاجر و فیلم جاسوسی روباه با موضوع نقشه ترور دانشمند هسته‌ای ایران اشاره کرد.

شبکه یک سیما

فیلم «کلاه‌سبزها» به کارگردانی مسعود تکاور، جمعه 31 فروردین ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. قصه این فیلم در زمینه مقاومت  ۳۴روزه تکاوران نیروی دریایی به فرماندهی ناخدا صمدی و پادگان دژ و مردم خرمشهر در مقابل رژیم بعثی است. رزیتا غفاری، علی‌رضا جلالی‌تبار، مهدی امینی‌خواه، زهرا نادری‌فر و حشمت‌الله قاسمی در فیلم تلویزیونی «کلاه‌سبزها» بازی کرده‌اند.

شبکه دو سیما

فیلم سینمایی «کانی مانگا» به کارگردانی سیف‌الله داد، جمعه 31 فروردین ساعت 00:20 دقیقه بامداد از شبکه دوم سیما پخش می‌شود. در این فیلم خواهیم دید: یک هواپیمای عراقی در منطقة کانی مانگا واقع در کردستان ایران سقوط می‌کند و خلبان آن که جان سالم بدر برده می‌گریزد. گروهی تکاور زیر نظر سروان یاوری مأمور می‌شوند تا خلبان را به اسارت درآورند. کاظم افرندنیا و عزیز حاتمی در فیلم سینمایی «کانی مانگا» هنرنمایی کرده‌اند.

انیمیشن سینمایی «نبرد خلیج فارس 2» به کارگردانی فرهاد عظیما، جمعه 31 فروردین ساعت 7:50 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در این فیلم نبردی فرضی بین یک ناو جنگی ایرانی به نام ناو ولایت و تعداد زیادی از ناوهای جنگی آمریکا در خلیج فارس نمایش داده می‌شود.

«مهاجر» و «کانی‌مانگا» میهمان پایان هفته تلویزیون شدند 
شبکه سه سیما
 
فیلم تلویزیونی «پی ۲۲» به کارگردانی حسین قاسمی جامی، پنجشنبه 30 فروردین ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. داستان این درباره حادثه ناوچه جوشن در سال ۶۷ در ایران است. حادثه ناوچه جوشن در رابطه با درگیری نظامیان ایرانی و نظامیان آمریکایی در دریا است. امین حیایی، افسانه بایگان، نسرین مقانلو، الهه حصاری و هادی ساعی در فیلم تلویزیونی «پی 22» هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «روباه» به کارگردانی بهروز افخمی، جمعه 31 فروردین ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در این فیلم خواهیم دید: یوهان مامور و جاسوس اسرائیل برای ترور یک دانشمند هسته‌ای به ایران می‌آید. مامورین اطلاعات که از ورود او با خبر شده‌اند او را زیر نظر می‌گیرند. حمید گودرزی، آرش مجیدی، جلال فاطمی و مرجان شیرمحمدی در فیلم «روباه» ایفای نقش کرده‌اند.

«مهاجر» و «کانی‌مانگا» میهمان پایان هفته تلویزیون شدند

شبکه امید

فیلم تلویزیونی جدید «زنگ آخر» به کارگردانی شهرام عبدلی چهارشنبه 29 فروردین ساعت ۱۷ از شبکه امید پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: پسری نوجوان در جست‌وجوی مادربزرگ خود که قبلا بازیگری معروف بوده است همیشه از مادرش که پزشک بیمارستان است پرس و جو می‌کند. شهرام عبدلی، نیلوفر شهیدی، حسن اسدی، سامان گوران و مینا جعفرزاده در فیلم تلویزیونی «زنگ آخر» بازی کرده‌اند.

شبکه افق

فیلم سینمایی «مهاجر» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، جمعه 31 فروردین ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد. در این فیلم خواهید دید: هواپیماهای بدون سرنشین مهاجر که از روی زمین کنترل می‌شود جهت انجام عملیاتی شناسایی در پشت خطوط دشمن به کار گرفته می‌شوند. علی‌رضا حاتمی، علی‌رضا حیدری و ابراهیم اصغرزاده در فیلم سینمایی «مهاجر» ایفای نقش کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha