سپاه هیمنه پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی را به هم ریخت
کد خبر: 4211623
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹

سپاه هیمنه پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی را به هم ریخت

فرماندار سنندج گفت: در حالی‌که رژیم غاصب اسرائیل در طول این مدت هزاران نفر از مردم مظلوم غزه و فلسطین را به شهادت رسانده است، سپاه تنها نهاد و ارتشی است که توانست با حمله موشکی و پهپادی، هیمنه پوشالی این رژیم جعلی را به هم بریزد.

دیدار فرماندار سنندج با فرماندهان سپاه پاسداران کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنندج، حسن عسکری، فرماندار سنندج به‌مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سردار ولی‌ئی، فرمانده لشکر ۲۲ بیت‌المقدس کردستان و سرهنگ میرآقایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج امروز، دوم اردیبهشت دیدار کرد.

فرماندار سنندج در این دیدار ضمن تبریک سالروز تأسیس این نهاد مقدس، گفت: سپاه از زمان شکل‌گیری تاکنون منشأ خدمات، حفاظت از انقلاب و کشور و عزت و اقتدار ملت و نظام بوده است.

وی افزود: در حالی‌که رژیم غاصب اسرائیل در طول این مدت هزاران نفر از مردم مظلوم غزه و فلسطین را به شهادت رسانده است، سپاه تنها نهاد و ارتشی است که توانست با حمله موشکی و پهپادی، هیمنه پوشالی این رژیم جعلی را به هم بریزد.

فرماندار سنندج گفت: سپاه نه تنها برای ملت ایران و مسلمانان، بلکه برای تمامی کسانی هم که دل در گرو آزادگی و انسانیت دارند مایه افتخار و عزت است و ما به چنین نهادی افتخار می‌کنیم.

سردار منصور ولی‌ئی، فرمانده لشکر 22 سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه این دیدار با ارج نهادن به رشادت‌های جبهه مقاومت، ابراز داشت: جنگ غزه، جنگ اسلام و کفر است و امروز آمریکا و صهیونیسم جهانی از شکل جنگیدن نیروهای اسلام خواه به شدت واهمه دارد.

وی با اشاره به اینکه استکبارستیزی و دفاع از مظلوم از راهکارهای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی است، اظهار کرد: براساس فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی از راهبردها و راهکارهای لازم برای رسیدن به تمدن اسلامی، قوی شدن برای رسیدن به اهداف است که تنها با جهاد و تلاش مجاهدگونه حاصل می‌شود.

سردار ولی‌ئی با اشاره به حمله مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به رژیم اسرائیل غاصب گفت: ایران اسلامی با تکیه بر توان مردمی و نیروهای نظامی خود توانست حصار و هیمنه پوشالی رژیم غاصب را که از حمایت کشورهای غربی از جمله آمریکا، انگلیس و فرانسه برخوردار است،‌ در هم بشکند.

انتهای پیام
captcha