حضور کتابفروشان کرمانی در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران
کد خبر: 4212107
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳

حضور کتابفروشان کرمانی در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از فراهم شدن زمینه حضور کتابفروشان استان در بخش مجازی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهرانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی ارشاد، محسن روحی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از فراهم شدن زمینه حضور کتابفروشان استان در بخش مجازی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: با هماهنگی معاونت امور فرهنگی، حضور کتابفروشی‌ها در بخش مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در نظر گرفته شده است که نحوه حضور آنها تنها از طریق عضویت در سامانه «بازار کتاب» است.

روحی اظهار کرد: انتظار داریم کتابفروشی‌هایی که عضو سامانه «بازار کتاب» نیستند حداکثر تا پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای ثبت‌نام در این سامانه از طریق درگاه «بازار کتاب» به آدرس V.bazarketab.ir اقدام تا پس از تأیید عضویت و شروع فعالیت در این سامانه بتوانند در بخش مجازی این دوره از نمایشگاه حضور يابند و به علاقمندان کتاب در استان خدمت‌رسانی کنند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه امسال همزمان با ایام دهه کرامت با تمهید ویژه‌ای در مصلی امام خمینی(ره) به صورت حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، مهمان ویژه این دوره کشور هند است. ضمن اینکه پیرنگ جدی نمایشگاه امسال موضوع فلسطین و غزه خواهد بود و گروه‌های فلسطینی و گروه‌های داخلی فعال در حوزه فلسطین با مردم در مورد مسائل فلسطین و مقاومت صحبت و از این ظرفیت تبیینی استفاده می‌کنند.

انتهای پیام
captcha