برگزاری مسابقه حفظ جزء 30 قرآن ویژه سوادآموزان زنجانی
کد خبر: 4212770
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸

برگزاری مسابقه حفظ جزء 30 قرآن ویژه سوادآموزان زنجانی

معاون سوادآموزی آموزش‌ و پرورش زنجان گفت: مسابقه حفظ جزء 30 قرآن کریم ویژه سوادآموزان دوره‌های سوادآموزی این استان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه حفظ جز سی‌ قرآن‌کریم

علی حیاتی، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: به‌‌مناسبت برگزاری مسابقه حفظ جزء 30 قرآن‌ کریم ویژه سوادآموزان دوره‌های سوادآموزی (سوادآموزی، انتقال و تحکیم) تعداد ۱۵۰ جلد کلام‌الله مجید با مشارکت و بهره‌مندی از ظرفیت خیرین در بین سوادآموزان شرکت‌کننده در مسابقه، توزیع شده است.

وی ادامه داد: این مسابقات به‌منظور توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی و مهارت‌های قرآنی، ایجاد روحیه خودباوری و تقویت انس با قرآن و ایجاد انگیزه در بین سوادآموزان جهت مشارکت حداکثری در فعالیت‌های قرآنی برگزار می‌شود.

حیاتی بیان کرد: این مسابقه در سه سطح شامل حفظ ۱۰ سوره از جزء 30 قرآن‌ کریم، حفظ ۲۰ سوره از جزء 30 قرآن‌ کریم و حفظ جزء 30 قرآن‌ کریم برگزار خواهد شد و سوادآموزان می‌‌توانند با انتخاب یکی از آن‌ها در مسابقه شرکت کنند.

معاون سوادآموزی آموزش‌ و پرورش استان زنجان با بیان اینکه نواحی و مناطق براساس شیوه‌نامه‌ مربوطه نسبت به انتخاب نفرات برتر اقدام و پس از ارزیابی استان، نفرات برتر به سازمان نهضت سوادآموزی معرفی خواهند شد، گفت: هدایای نفرات برتر این مسابقه که در سه سطح برگزار می‌شود، متعاقباً از طرف سازمان نهضت سوادآموزی اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha