اصولگرايی يك جريان فكری است كه هيچ گاه نبايد تضعيف شود
کد خبر: 1242111
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۸
پيام نماينده ولی فقيه در چهارمحال و بختياری

اصولگرايی يك جريان فكری است كه هيچ گاه نبايد تضعيف شود

اصولگرايی يك جريان سياسی نيست، اصولگرايی يك جريان فكری است كه هيچ گاه نبايد تضعيف شود.


گروه سياسی: اصولگرايی يك جريان سياسی نيست، اصولگرايی يك جريان فكری است كه هيچ گاه نبايد تضعيف شود.


به گزارش خبرگزاری بين المللی قرآن(ايكنا) شعبه چهارمحال وبختياری، حجت الاسلام و المسلمين محمدعلی نكونام، نماينده ولی فقيه در چهارمحال و بختياری، در پيامی اصولگرايی را يك جريان فكری دانست كه هيچ گاه نبايد تضعيف شود. متن پيام بشرح زير است:


بسم الله الرحمن الرحيم


(قل انما اعظكم بواحده ان تقوموالله)


تا جمعه 24 خرداد كمتر از دو روز باقـيست در اين روز سرنوشت چهار الی هشت سال حركت نظام اسلامی مشخص می شود.


مقاومت يا سازش، اسلام ناب يا اسلام آمريكايی، راه امام وشهداء يا كمر خم نمودن در برابر تحريم، جام زهر نوشاندن به فرزانه انقلاب يا زهر را بر كام دشمن نشاندن ، حاكميت گفتمان اصولی انقلاب يا گفتمان مذاكره برای نان و آب، دست بالای سر بردن با منطق عقل و تدبير و مصلحت يا حفظ عزت و كرامت .


اعتقاد و باور اينجانب آن است كه اين مردم مقاومت را، راه امام وشهدا را، زهر بر كام دشمن ريختن را ، گفتمان اصولی انقلاب را وحفظ عزت و كرامت را بر همه چيز ترجيح می دهند وهمانند گذشته ناكامی را به دشمن عرضه خواهندكرد، اما سخن با مدعيان اصولگرايی است .ما اصولگرايی را يك جريان سياسی نمی دانيم ، اصولگرايی يك جريان فكری است كه هيچ گاه نبايد تضعيف شود.


اگر مدعيان اصولگرايی در اصولگرايی صادق هستند امروز بايد نشان داده شود، امروز وقت تك روی نيست بايد از همه چيز گذشت تا فكر اصولگرايی انقلاب از تهديد وخطر مصون بماند، لذا كانديداهای محترم اگر می خواهند در اذهان عمومی و در خاطره امت اسلامی نام نيك از خود به جای بگذارند در اين صحنه ی آزمون از تصميم خردمندانه غافل نشوند اگر غير از اين شود مردم طبعا متمركز خواهند شد بر آنجا كه بيشتر بر مقاومت و گفتمان انقلاب تاكيد داشته باشند.


همه كانديداهای عزيز وگرامی بايد بدانند و ميدانند كه بر سفره انقلاب اسلامی و بر سفره امام و شهدا نشسته اند و همه حمايت های مردمی از آنها تا زمانی است كه نمك شناس باشند. گذشته ها چراغ راه آيندگان است، فاعتبروا يا اولی الابصار.


شايد عزيزانی بگويند اين گونه موضع گيری در آستانه انتخابات صحيح نيست. اينجانب معتقدم حماسه به فضل و عنايت الهی شكل خواهد گرفت،انتخاب زيبا ودرست هم محقق خواهدشد، فقط عزيزان فعال در صحنه را بايد دريافت ودر اين شرايط از كمك فكری به آنها دريغ نداشت.

captcha