جشنواره سراسری «روح خدا» برگزار می‌شود
کد خبر: 1401040
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶

جشنواره سراسری «روح خدا» برگزار می‌شود

گروه فضای مجازی: جشنواره سراسری «روح خدا» در بخش‌های گوناگونی از جمله وبلاگ‌نویسی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، جشنواره سراسری «روح خدا» در بخش‌های وبلاگ‌نویسی، مقاله نویسی، شعر، سرود، مسابقه پیامکی، وصیت نامه امام(ره)، نشریات تجربی، مسابقه کتابخوانی، عکاسی و نقاشی به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

محورهای این جشنواره شامل: موضوع‌های اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، شناسایی ابعاد مختلف شخصیت امام(ره)، تبیین و احیای گفتمان امام(ره) و ترویج سیره عملی و نظری امام خمینی(ره) است.

علاقه‌مندان برای شرکت در مرحله استانی این جشنواره تا پنجم مرداد ماه فرصت دارند و پس از بررسی، آثار برتر به مرحله کشوری ارسال می‌شود. زمان ارسال آثار نیز تا پایان ساعت اداری روز هفتم مرداد‌ماه (همزمان با عید سعید فطر) اعلام شده است.

در بخش وبلا گ‌نویسی این جشنواره علاقه‌مندان می‌توانند آدرس وبلاگ یا مسجد‌بلاگ خود را به نشانی kmyazd@yahoo.com ارسال کنند؛ درج مشخصات فردی (نام و نام خانوادگی، میزان تحصلات، نام پدر، شماره تماس و ... ) الزامی است.

سابقه بیش از سه ماه در ایجاد وبلاگ، به روز رسانی مستمر و تولیدی بودن علاوه بر محور‌های اصلی (محتوایی- فنی- کاربری وبلاگ - گرافیکی) در ارزیابی نهایی موثر است و وبلاگ‌نویسان می‌توانند از تمامی قالب‌های رایج همچون دلنوشته‌، خاطره، یادداشت روزانه، قطعات ادبی، شعر کلاسیک و نو، روایات تاریخی، داستان و ... استفاده کنند.

لازم به ذکر است: اسامی منتخبان کشوری 30 مرداد ماه همزمان با روز جهانی مسجد اعلام خواهد شد. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره‌های دبیرخانه فرهنگی و هنری مساجد کشور به نشانی www.masajedyazd.ir مراجعه کنند.

جهت دانلود شناسنامه ارسال آثار به دومین جشنواره کشوری روح خدا بر روی لینک زیر کیلیک کنید.

download_green.png - 2.94 Kb

captcha