جشنواره «روح خدا» در استان یزد در حال برگزاری است
کد خبر: 1414231
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶

جشنواره «روح خدا» در استان یزد در حال برگزاری است

گروه اجتماعی: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان یزد از برگزاری جشنواره «روح خدا» به مناسبت ۲۵ امین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در استان یزد خبر داد.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد، در تبیین برنامه‌های این دبیرخانه به مناسبت 25 سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و 51 سالگرد قیام خونین 15 خرداد، با اشاره به برگزاری جشنواره روح خدا در استان، گفت: این جشنواره  در 11 بخش به مناسبت این ایام در حال انجام است.

وی آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را هفتم مردادماه سال جاری همزمان با عید سعید فطر اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این جشنواره به سایت masajedyazd.ir.www مراجعه کنند.

این مسئول همچنین از چاپ و انتشار کتابچه روح خدا در این استان خبر داد و افزود: این کتابچه در راستای برگزاری دومین دوره جشنواره کشوری روح خدا به میزبانی استان در تیراژ دو هزار نسخه چاپ شده است.

رستگاری هدف از چاپ این کتابچه را انتقال سیره و اندیشه های امام(ره) به نسل جوان و نوجوان دانست و گفت: زندگی‌نامه، خاطرات خواندنی و وصیت نامه الهی سیاسی امام (ره) از بخش‌های مختلف این کتابچه است.

وی افزود: این کتابچه به همت کانون فرهنگی و هنری حضرت رقیه(س) کانون تخصصی نشر و تبلیغات استان تهیه و با حمایت دبیرخانه دائمی جشنواره روح خدا در استان به چاپ رسیده است.

رستگاری چاپ ویژه‌نامه‌های کانونی، برگزاری مجالس بزرگداشت در کانون‌ها و مساجد، ارسال پیامک به ائمه جماعات و مدیران مسئول، فضاسازی مساجد و کانون‌ها، برگزاری نمایشگاه کتاب، برگزاری نمایشگاه آثار امام(ره)، برگزاری نشست‌های بصیرتی امام‌شناسی و تبیین ابعاد شخصیتی ایشان و غیره را از دیگر برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در این ایام دانست.

captcha