مسابقه کشوری روح خدا برگزار می‌شود
کد خبر: 1432661
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰

مسابقه کشوری روح خدا برگزار می‌شود

گروه فضای مجازی: مسابقه کشوری روح خدا در بخش‌هایی همچون پیامک، وبلاگ‌نویسی و کتابخوانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مسابقه کشوری روح خدا در بخش‌های مختلفی همچون پیامک، وبلاگ‌نویسی و کتابخوانی توسط  دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد و با مشارکت دبیرخانه ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار می‌شود.

از اهداف این مسابقه می‌توان به شناسایی ابعاد مختلف شخصیتی امام‌ خمینی(ره)، آشکار سازی ابعاد قیام 15 خرداد و نقش رهبری امام خمینی(ره)، تبیین و احیای هرچه بیشترگفتمان امام(ره) و رهبری، ترویج سیره عملی و نظری امام خمینی(ره) و صدور آن به خارج از مرزها و تبیین و ترویج پیام‌های قیام 15 خرداد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام اشاره کرد.

همچنین تشریح نقش توده‌های مردم در حمایت از قیام 15 خرداد، تبیین نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی و جایگاه رهبری در نظام اسلامی، تبیین نام‌گذاری سال، توسط مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و شناسایی ایعاد مختلف انقلاب 22 بهمن 1357 و دستاوردهای آن از دیگر اهداف مسابقه به شمار می‌رود.

کاربران برای شرکت در بخش پیامک این مسابقه می‌توانند بهترین جمله پیرامون فضایل امام خمینی(ره) و شخصیت الهی و سیاسی ایشان با حداقل در 5 کلمه و حداکثر در 12 کلمه به سامانه پیامکی 10008940351 ارسال کنند.

همچنین در بخش وبلاگ‌نویسی می‌توانند نشانی وبلاگ یا مسجد بلاگ خود را به نشانی kmyazd@yahoo.com ارسال کنند. ثبت مشخصات فردی (نام و نام خانوادگی، میزان تحصلات، نام پدر، شماره تماس) الزامی است و سابقه بیش از 3 ماه در ایجاد وبلاگ و به روز رسانی مستمر و تولیدی بودن علاوه بر محورهای اصلی (محتوایی، فنی، کاربری وبلاگ، گرافیکی) در ارزیابی نهایی مؤثر است.

وبلاگ‌نویسان می‌توانند از تمامی قالب‌های رایج همچون دلنوشته، خاطره، یاد داشت روزانه، قطعات ادبی، شعر کلاسیک و نو، روایات تاریخی، داستان استفاده کنند.

بخش کتابخوانی مسابقه بر اساس کتاب شرح دعای سحر (عرفانی - اخلاقی) تألیف امام خمینی(ره) است. علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده کتاب و پرسش‌ها به پایگاه اطلاع‌رسانی www.Masajedyazd.ir مراجعه کنند.

همچنین برای دریافت کتاب «شرح دعای سحر» می‌توانند اینجا را کلیک کنند.

کاربران برای اطلاع بیشتر از این مسابقه می‌توانند به سایت مسابقه کشور روح خدا مراجعه کنند.

شرکت‌کنندگان تا پایان ساعت اداری روز سه‌شنبه هفتم مردادماه همزمان با عید سعید فطر فرصت دارند تا در این مسابقه ثبت نام کنند.

captcha