برپايی نمايشگاه علوم قرآنی در سمنان
کد خبر: 2379470
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۱

برپايی نمايشگاه علوم قرآنی در سمنان

گروه فعاليت‌های قرآنی: رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان از برپايی نمايشگاه علوم قرآنی از دهم مردادماه در سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه سمنان، محمدرضا خطيبی، رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان 7 مردادماه در جمع خبرنگاران با اعلام خبر برپايی نمايشگاه علوم قرآنی در سمنان گفت: در اين نمايشگاه كه به‌مدت 10 روز برپاست پنج هزار عنوان كتاب با موضوعات قرآنی و معارف اسلامی و نيز ساير امور در معرض ديد و استفاده مردم قرار می‌گيرد.
وی افزود: كتاب‌های عرضه شده در اين نمايشگاه كه در فرهنگسرای كومش داير می‌شود با 30 درصد تخفيف به بازديدكنندگان ارائه می‌شود.
خطيبی با بيان اينكه در حاشيه اين نمايشگاه برنامه‌ها و نمايشگاه‌های ديگری نيز داير می‌شود، گفت: تجليل از خادمان و فعالان قرآنی و نيز برپايی محفل انس با قرآن از برنامه‌های پيش‌بينی شده در اين نمايشگاه است.
وی اظهار کرد: همچنين نمايشگاه آثار برگزيدگان جشنواره هزار و يك بسم‌الله، خوشنويسی و تجسمی و سفال از ديگر نمايشگاه‌هايی است كه همزمان با نمايشگاه علوم قرآنی در سمنان برپا می‌شود.
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان خاطرنشان کرد: اين نمايشگاه از ساعت 10 تا حوالی 20 (نيم ساعت قبل از افطار) و نيز 21 تا 23 برای بازديد علاقه‌مندان داير است.
captcha