دوره تربيت مدرس قرآن در محلات برگزار می‌شود
کد خبر: 2404613
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۲

دوره تربيت مدرس قرآن در محلات برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره تربيت مدرس قرآن با حضور معاون پژوهش و آموزش سازمان دارالقرآن به مدت 6 روز در مؤسسه خاتم‌الانبياء محلات برگزار می‌شود.

ليلا رمضانی، مدير مسئول مؤسسه خاتم‌الانبياء محلات در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، با اعلام اين خبر گفت: دوره تربيت مدرس روخوانی و روانخوانی قرآن با حضور 25 مربی قرآن با حضور داوود تك‌فلاح معاون پژوهش و آموزش سازمان دارالقرآن به مدت 6 روز در مؤسسه خاتم‌الانبياء محلات برگزار می‌شود.
وی اظهار كرد: آزمون ورودی اين دوره با حضور 100 مربی قرآن برگزار و 25 نفر از شركت‌كنندگان موفقق به كسب امتياز لازم جهت شركت در كلاس‌های اين دوره شدند.
رمضانی بيان كرد: كلاس‌های اين دوره از 16 شهريورماه تا 21 شهريورماه با همكاری دارالقرآن سازمان تبليغات استان و محلات با حضور اساتيد برجسته كشوری برگزار می‌شود.
مدير مسئول مؤسسه خاتم‌الانبياء محلات اظهار كرد: در اين دوره فراگيران با فنون معلمی و كارورزی تدريس با حضور داوود تك‌فلاح، آموزش كارگاهی اصول تحليل تدريس با حضور رمضانی‌فرد، عاكفی و نوری و تعلم و تربيت اسلامی با رويكرد قرآن با حضور اقبالی نصب آشنا خواهند شد.
رمضانی در پايان خاطرنشان كرد: در پايان دوره آزمون به صورت شفاهی و كتبی برگزار شده و كسانی كه بتوانند حد نصاب نمره قبولی را كسب كنند گواهينامه پايان دوره دريافت خواهند كرد.
captcha