افتخارات و اقتدار نظام و ايران اسلامی به بركت خون شهدا است
کد خبر: 2421623
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۹

افتخارات و اقتدار نظام و ايران اسلامی به بركت خون شهدا است

امام‌جمعه خرامه گفت: شهدا مايه افتخار و اقتدار نظام و ايران اسلامی شدند و امروزه افتخارات و اقتدار نظام و ايران اسلامی به بركت خون شهداست.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرامه، حجت‌الاسلام محمد صباحی، امام‌جمعه خرامه روز جمعه، هفتم مهرماه در مراسم گلباران قبور مطهر شهدای شهرستان خرامه بيان كرد: شهدا هدايتگر نسل‌های بعد از خود هستند و شهدا با بذل و اهدای مال، جان و خون خود همچون ستاره‌ای درخشان برای هدايت نسل‌های بعد از خود شدند و همه شما بسيجيان و مسئولان و خدمتگزاران اين نظام با حضور بر سر تربت پاك شهدا و با تجديد عهد و پيمان، نيروی خود را برای خدمتگزاری به اين نظام مضاعف می‌كنيد.
وی افزود: همه ما مسئولان و بسيجيان با اجتماع بر تربت پاك شهدا پيمان می‌بنديم و اعلام می‌‌كنيم به عنوان كاروان بقية‌الشهدا همان راهی را كه شهدا رفتند و همان فرمانی كه شهدا اطاعت كردند را با تمام توان ادامه خواهيم داد و از مقام معظم رهبری پيروی خواهيم كرد.
امام‌جمعه خرامه اضافه كرد: ما امروزاز اين اهانت‌ها و جسارت‌‌هايی كه به پيامبر(ص) می‌شود، در پيشگاه شهدا و امام خمينی‌(ره) شرمنده‌ايم و و به محضر و روح مطهر شهدا عرض می‌كنيم كه خون و جان خودمان را برای رسول خدا(ص) خواهيم داد و به بركت خون شهدا لبيك يا رسول‌الله را سر خواهيم داد.
صباحی گفت: توهين به رسول خدا(ص) از سر عجز و ناتوانی استكبار است و توهين برای نظامی و دولتی است كه ضعيف و ناتوان باشد و از سر عجز و ناتوانی اين كارها را می‌كنند.
وی بيان كرد: افتخار می‌كنيم كه همه ما فرزندان ولايت و شهدا هستيم و همه ما فرزندان ولايت و انقلاب نورانيت راه شهدا را ديده‌ايم و يقين داريم كه خون شهدا انقلاب ما را بيمه كرده و همه ادامه‌دهندگان راه شهدا و خدمتگزار مردم و مطيع ولايت خواهيم بود.
يادآور می‌شود، در ادامه اين مراسم، داريوش اسماعيلی، نماينده مردم خرامه، سروستان و كوار، دهقان، فرماندار خرامه، صباحی، امام‌جمعه خرامه، شيبانی فرمانده سپاه خرامه، بسيجيان گردان كميل كد 225 عاشورا و جمعی از خانواده‌های شهدا، مردم و مسئولان تربت پاك شهيدان شهرستان خرامه را گلباران و با آرمان‌های امام و شهدا تجديد عهد و پيمان كردند.
captcha