اقتدار جهان اسلام از دستاوردهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس است
کد خبر: 2422159
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۱

اقتدار جهان اسلام از دستاوردهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس است

نماينده مردم خرامه، سروستان و كوار در مجلس شورای اسلامی، گفت: اقتدار امروز جهان اسلام و بيداری اسلامی از دستاوردهای ايثار و شهامت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری خرامه، داريوش اسماعيلی، نماينده مردم خرامه، سروستان و كوار در مجلس شورای اسلامی، گفت: اقتدار امروز جهان اسلام و بيداری اسلامی از دستاوردهای ايثار و شهامت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.
وی در جمع مردم سروستان با اشاره به اهداف دشمنان اسلام در جنگ، ساقط كردن نظام جمهوری اسلامی و تصرف منطقه نفت خيز خوزستان را از اهداف اين جنگ دانست و افزود: به لطف خداوند و رشادت‌های رزمندگان اسلام اهداف دشمنان ناكام ماند.
نائب رئيس مجمع نمايندگان استان فارس ادامه داد: به فرموده امام راحل جنگ يك نعمت بود زيرا نظام ما به استقلال در زمينه‌های مختلف رسيد و امروز نيز دشمنان يك جنگ تمام عيار اقتصادی را آغاز كرده‌اند كه مطمئن هستيم نتيجه آن نعمتی دوباره برای كشورمان است و خودكفايی ما، از بودجه نفت بزرگترين نعمت اين تحريم‌ها است.
اسماعيلی، مأموريت خود در مجلس را در سه نگاه ملی، استانی و شهرستان حوزه اتنخابيه دسته‌بندی كرد و گفت: در نگاه ملی اهميت به مسائل كلان كشور و در نگاه استانی پيشبرد استان به سمت صنعتی شدن با حفظ جايگاه كشاورزی و در نگاه شهرستان به عنوان نماينده حوزه انتخابيه سه شهرستان مهم استان سعی در حل مسائل و مشكلات آنان داريم.
نماينده مردم خرامه، سروستان و كوار، طرح انتقال آب‌های سطحی شيراز به دشت سروستان و بهره‌برداری از چاه‌های نفت سروستان را دو طرح مهرماندگار كشور نام برد و خاطرنشان كرد: اين پروژه تا پايان دولت دهم به بهره‌برداری خواهند رسيد و با بهره‌برداری از اين پروژه‌ها قسمت مهمی از مسائل و مشكلات شهرستان سروستان حل خواهد شد.
captcha