حضور 220 قرآن‌آموز در دوره‌های علوم‌قرآنی مؤسسه نشر علوم قرآن و عترت فسا
کد خبر: 2504959
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۵

حضور 220 قرآن‌آموز در دوره‌های علوم‌قرآنی مؤسسه نشر علوم قرآن و عترت فسا

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: تعداد 220 قرآن‌آموز با دربرگيری 24 مربی قرآن در كلاس‌های جديد علوم‌قرآنی مؤسسه نشر علوم قرآن و عترت شهرستان فسا حضور يافتند.

سيد محمدرضا گلزاری، مديرمسئول مؤسسه نشر علوم قرآن و عترت فسا در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، با بيان اين مطلب كه ترم جديد كلاس‌های آموزش قرآن مؤسسه نشر علوم قرآن و عترت شهرستان فسا از بهمن‌ماه برگزار شده است، گفت: ترم جديد كلاس‌های آموزش قرآن مؤسسه فوق‌الذكر از 20 بهمن‌ماه آغاز شده است و تا پايان ارديبهشت‌ماه سال آينده ادامه دارد.
اين فعال قرآنی تعداد قرآن‌آموزان ترم جديد را 220 نفر نام برد و افزود: با توجه به برگزاری دوره‌های آموزش قرآن از تمامی گروه‌های سنی خردسال، نوجوان و بزرگسال ثبت‌نام به‌عمل آمده است.
وی ضمن بيان مطلب فوق به برگزاری رشته‌های روخوانی، روانخوانی، تجويد، مفاهيم، ترجمه و تفسير قرآن، حفظ قرآن و روانشناسی قرآن، معادشناسی، احكام اسلامی و اخلاق در قرآن اشاره كرد.
گلزاری در ادامه تعداد مربيان قرآن مؤسسه نشر علوم قرآن و عترت فسا را 24 نفر عنوان و تصريح كرد: هم‌اكنون تعداد 24 نفر از مربيان قرآن شهرستان فسا در كلاس‌های آموزش مؤسسه فوق‌الذكر مشغول به تعلم و تربيت متعلمان هستند.
وی در پايان به برگزاری آزمون پايانی برای هر يك از رشته‌های قرآنی مؤسسه نشر علوم قرآن و عترت فسا اشاره كرد و گفت: بعد از برگزاری هر رشته قرآنی نيز آزمون برگزار می‌شود و كسانيكه موفق به كسب رتبه قبولی شوند گواهينامه معتبر از سوی مؤسسه فوق‌الذكر دريافت می‌كنند.
captcha