اساسی‌ترين برنامه آموزش و پرورش؛ تقويت پايه‌های اعتقادی و علمی دانش‌آموزان
کد خبر: 2567754
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۷

اساسی‌ترين برنامه آموزش و پرورش؛ تقويت پايه‌های اعتقادی و علمی دانش‌آموزان

نماينده مردم خرامه، سروستان و كوار در مجلس شورای اسلامی گفت: يكی از اساسی‌ترين برنامه‌های آموزش و پرورش بايد تلاش در راستای تقويت پايه‌های اعتقادی و علمی دانش‌آموزان باشد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) به نقل از روابط عمومی دفتر نماينده مردم در مجلس شورای اسلامی، داريوش اسماعيلی، نماينده مردم خرامه، سروستان و كوار در مجلس شورای اسلامی در ديدار با رئيس و معاونان اداره آموزش و پرورش شهرستان خرامه بيان كرد: يكی از اساسی‌ترين برنامه‌های آموزش و پرورش بايد تلاش در راستای تقويت پايه‌های اعتقادی و علمی دانش‌آموزان باشد.
وی عنوان كرد: ما بايد نيازهای اجتماعی، اعتقادی و فرهنگی دانش‌آموزان را جهت‌دهی كنيم تا دانش‌آموزان خود به صورت خودجوش در برنامه‌هايی كه به منظور پر كردن اوقات فراغت‌شان برگزار می‌كنيم، شركت كنند.
اسماعيلی تأكيد كرد: نداشتن برنامه برای اوقات فراغت دانش‌آموزان باعث می‌شود تا دنيای استكبار بتواند در برنامه‌ها و توطئه‌های خود عليه آينده‌سازان و نسل جوان نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق باشد.
ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای برنامه‌ريزی و توسعه استان فارس با بيان اينكه يكی از اساسی‌ترين موضوعی كه باعث موفقيت مديران در زمينه پيشبرد اهدافشان است داشتن برنامه برای آينده است، افزود: آموزش و پرورش شهرستان خرامه بايد برنامه‌ها و اهدافش را در سه سال آينده تنظيم و بر اساس آن پيش رود تا بتواند در مديريت و پيشبرد اهداف موفق‌تر عمل نمايد.
اسماعيلی با بيان اينكه متأسفانه امكانات آموزشی شهرستان خرامه ضعيف است و باعث مهاجرت بسياری از مردم شهرستان خرامه به شهر شيراز شده است، افزود: بايد خدمات آموزشی به دانش‌آموزان شهرستان گسترش يابد و سطح خدمات ارائه‌دهنده آموزشی شهرستان خرامه را به شيراز نزديك كنيم تا از مهاجرت مردم به شيراز جلوگيری شود.
وی تأكيد كرد: بايد فضای آموزشی شهرستان را به نحوی تبديل كنيم كه مردم به اين نتيجه برسند تا تحصيل فرزندان آنها در شهرستان خرامه برای آنها منفعت علمی و آموزشی بيشتری خواهد داشت.
captcha