هر دانشجو؛ پایگاه تبلیغ اسلام در جهان/ پیام قرآن را به دنیا صادر کنیم
کد خبر: 2883633
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸
قدیری‌ابیانه:

هر دانشجو؛ پایگاه تبلیغ اسلام در جهان/ پیام قرآن را به دنیا صادر کنیم

گروه سیاسی: کارشناس عالی امور استراتژیک با اشاره به وظیفه دانشجویان در برابر مسلمانان دنیا گفت: هر دانشجو به تنهایی می‌تواند پایگاه تبلیغ اسلام و معرفی آن به جهان باشد لذا این افراد باید بکوشند مردم آمریکا را از سلطه صهیونیست‌ها نجات دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، محمدحسن قدیری‌ابیانه، کارشناس عالی امور استراتژیک در جمع دانشجویان مشهدی معترض به کشتار سه دانشجوی مسلمان در چپل هیل آمریکا، با بیان اینکه جنایت و نسل‌کشی بخشی از سیاست و پایه حکومت آمریکا است، افزود: دانشجویان ایران نسبت به وضعیت مسلمانان جهان احساس مسئولیت دارند و در رابطه با جنایات آمریکا حساسیت نشان می‌دهند که برگزاری  تجمع‌های اعتراضی نشان‌دهنده بیداری جوانان ایران است.

وی با اشاره به اینکه جنایات کشورهای غرب و صهیونیستی اگر با منافع آمریکا سازگار باشد تمجید را در پی خواهد داشت، ادامه داد: شیطان بزرگ، آمریکا از دفاع حقوق بشر و صلح جهانی دم می‌زند، این در حالی است که گروهک داعش، دست‌نشانده خود آن‌ها محسوب می‌شود.

افول قدرت آمریکا با پیروزی مسلمانان جهان

قدیری‌ابیانه، پیروزی مسلمانان عراق، سوریه و یمن را مایه افول قدرت آمریکا دانست و گفت: آمریکا رژیم جنایت‌کاری است و همواره کوشیده با گزینه‌های روی میز، ایران را تهدید کند زیرا قدرت جهان غرب از غارت کشورهای مسلمان تأمین می‌شود، از این رو پیروزی کشورهای اسلامی، آنان را به ترس و وحشت می‌اندازد.

مدیر تأسیس انجمن نخبگان جهان اسلام با اشاره به اینکه امروزه اسلام مرزهای جهان را در هم شکسته است، افزود: رسانه‌های جهان غرب کوشیده‌اند با اشاعه اسلام‌هراسی، سدی در مقابل گسترش و نشر اسلام ناب محمدی قرار دهند.

وی بیان کرد: آنان با تشکیل گروهک‌هایی همچون داعش، تکفیری‌ها و سلفی‌ها تلاش می‌کنند تا اسلام‌هراسی را در جهان گسترش داده و به دنبال آن، مسلمانان را نیز به شهادت برسانند.

قدیری‌ابیانه با اشاره به وظیفه دانشجویان در برابر مسلمانان دنیا گفت: هر دانشجو به تنهایی می‌تواند پایگاه تبلیغ اسلام و معرفی آن به جهان باشد لذا این افراد باید بکوشند مردم آمریکا را از سلطه صهیونیست‌ها نجات دهند.

وی با بیان اثرات نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان آمریکا و اروپا، تأکید کرد: غرب کوشیده است که جوانان را از قرائت قرآن و آشنایی با اسلام برحذر دارد زیرا اگر جوانان نسبت به اسلام کنجکاو شود، به حقانیت آن پی خواهند برد.

پیچ تاریخی را می‌توان با همکاری حوزه عملیه و دانشگاه‌ها طی کرد

کارشناس عالی امور استراتژیک با تأکید بر اینکه پیچ تاریخی را می‌توان با همکاری حوزه عملیه و دانشگاه‌ها طی کرد، گفت: اگر رژیم صهیونیسم منهدم شود، حکومت‌های دست‌نشانده آمریکا نیز سرنگون خواهد شد، از این رو باید تلاش کنیم اسلام را به غرب معرفی کنیم که در این زمینه جوانان باید فعال شوند.

سفیرسابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک، گواتمالا، بلیز و استرالیا عنوان کرد: باید دیوار سانسور را بشکنیم و پیام قرآن را به جهان صادر کنیم زیرا روزی فرا خواهد رسید که پرچم اسلام در آمریکا نیز به اهتزاز درآید.

captcha