۲۷ تیرماه؛ پایان ثبت‌نام جشنواره روح خدا
کد خبر: 3059555
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

۲۷ تیرماه؛ پایان ثبت‌نام جشنواره روح خدا

گروه فضای مجازی: مهلت ثبت‌نام در سومین جشنواره کشوری روح خدا تا ۲۷ تیرماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، سومین جشنواره کشوری روح خدا به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام تاریخ‌ساز و ماندگار ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

تبیین ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره)، آشکارسازی ابعاد قیام ۱۵ خرداد، تبیین و احیای هر چه بیشتر گفتمان امام (ره) و رهبری و ترویج سیره عملی و نظری امام (ره) از اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

از موضوعات این جشنواره می‌توان به امام خمینی(ره)، انقلاب ۲۲ بهمن ۵۷ و قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ اشاره کرد.

جشنواره در ۱۱ رشته مقاله‌نویسی، شعر و سرود، مسابقه پیامکی، وصیت‏‏نامه امام(ره)، نشریات تجربی و ویژه‌نامه های مساجد، وبلاگ ‏‏نویسی(مسجد بلاگ)، مسابقه کتابخوانی، نقاشی و خوشنویسی، نامه‌ای به روح خدا، عکاسی و خاطره‌نویسی برگزار می‌شود.

موضوع ویژه این جشنواره «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» و «من عاشق محمد (ص) هستم» است.

علاقمندان در بخش وبلاگ‌‎نویسی، می‌توانند نشانی وبلاگ یا مسجد بلاگ خود را به نشانی roohkhoda@chmail.ir ارسال کنند. همچنین ثبت مشخصات فردی(نام و نام خانوادگی، میزان تحصیلات، نام پدر، شماره تماس و …..) الزامی است.

سابقه بیش از سه ماه در ایجاد وبلاگ و به روزرسانی مستمر و تولیدی بودن علاوه بر محور های اصلی (محتوایی- فنی- کاربری وبلاگ و گرافیکی) در ارزیابی نهایی مؤثر است.

همچنین وبلاگ‌نویسان می‌توانند از تمامی قالب‌های رایج همچون دلنوشته، خاطره، یاد داشت روزانه، قطعات ادبی، شعر کلاسیک و نو، روایات تاریخی، داستان و ….. استفاده کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره تا ۲۷ تیر سال ۹۴(عید فطر) فرصت دارند تا آثار خود را برای شرکت در جشنواره به دبیرخانه کانون‌های مساجد استان تحویل دهند.

آئین پایانی این جشنواره ۳۰ مرداد سال آینده، همزمان با روز جهانی مساجد برگزار می‎‎شود.

کاربران برای دریافت اطلاعات بیشتر جشنواره روح خدا می‌توانند اینجا را کلیک کنند.

captcha