زندگی شهیدان عرصه علم و فناوری به تصویر کشیده می‌شود
کد خبر: 3317361
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
به‌همت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان؛

زندگی شهیدان عرصه علم و فناوری به تصویر کشیده می‌شود

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان از تولید مستند شهیدان علم و فناوری در اصفهان خبر داد و گفت: در این مستند ۳۰ دقیقه‌ای زندگی شهیدان عرصه علم و فناوری به تصویر کشیده می‌شود.

داریوش اسماعیلی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، اظهار کرد: در راستای طرح هماهنگ میثاق با سبک‌بالان، زندگی شهیدان نیلفروش‌زاده، سرمدی و موحدی‌نیا از شهدای عرصه علم و فناوری توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان به تصویر کشیده خواهد شد.
وی افزود: سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد اصفهان از اواسط خردادماه سال جاری مراحل پیش‌تولید مستند 30 دقیقه‌ای از زندگی شهیدان نیلفروش زاده، سرمدی و موحدی‌نیا را آغاز کرده است.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان بیان کرد: هدف از تولید این مستند، معرفی شهدای دانشجوی شاخص در عرصه علم و فناوری و بررسی ابعاد کمتر پرداخته شده زندگی شهدای دانشجو با محوریت فعالیت در عرصه‌های علمی، آموزشی و اشتغال و خدمت‌رسانی است.
اسماعیلی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی واحد اصفهان پیش از این در راستای اهداف فرهنگی خود، کتاب دل‌نوشته‌های شهید سرمدی (محسن آقا) را در 2000 نسخه و با همکاری معاونت دانشجویی، فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه اصفهان منتشرکرده است.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با اشاره به اینکه فیلمبرداری این مستند در مراحل پایانی است، گفت: در ساخت این مستند با خانواده شهیدان، دوستان، هم‌کلاسی‌ها و برخی از اساتید آن‌ها نیز هماهنگی شده و از نظرها و مشاوره‌های آن‌ها نیز استفاده شده است.
وی اظهار کرد: این مستند در اوایل سال تحصیلی 94-95، ضمن بزرگداشت مقام این شهیدان با حضور خانواده شهدا، مسئولین دانشگاهی و استانی اکران خواهد شد.

captcha