بسیج مدافع ارزش های انقلاب است
کد خبر: 3454761
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
امام جمعه شهرضا:

بسیج مدافع ارزش های انقلاب است

گروه سیاسی: امام جمعه شهرضا با بیان اینکه بسیج مدافع ارزش های انقلاب و مانع نفوذ دشمن در ارکان انقلاب است، گفت: فعالیت ها و خدمات گسترده بسیج الگویی موفق در تحقق روحیه انقلابی در صیانت ازارزش های اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، حجت الاسلام یعقوبی، امام جمعه شهرضا در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرضا، اظهارکرد: فعالیت های تربیتی در قالب حلقه های صالحین از جمله خدمات و اقدامات قابل توجه بسیج در نشرتعالیم اسلامی است.
وی در ادامه افزود: بسیج با برگزاری برنامه های رزمی و نظامی، اقدام به حفظ آمادگی دفاعی جامعه می کند که یکی از مهم ترین نیازهای امروز جامعه نیز محسوب می شود.
امام جمعه شهرضا با تاکید بر لزوم حفظ واعتلای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: مردم باید آمادگی مقابله با هرگونه تهاجم و هر اقدامی از سوی استکبار جهانی را در هر شرایطی داشته باشند و بسیج با حفظ روحیه نظامی به تحقق این نیاز مهم کمک می کند.
حجت الاسلام یعقوبی استقامت و استکبارستیزی بسیج را باعث حفظ اقتدار کشوردانست و تصریح کرد: ملت انقلابی ایران پس از گذشت بیش از 35 سال، هرگز دست نیازبه سوی بیگانه دراز نمی کنند.
وی افزود:خدمات و اقدامات گسترده بسیج باعث شده است که امروز جهان اسلام و کشورهایی که خواهان مقابله با ظلم و استکبارهستند، با توسل به تفکربسیجی، کشور و جامعه خود را حفظ کنند.
امام جمعه شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اقدامات تروریستی اخیر در کشور فرانسه، گفت: البته هیچ کس راضی به کشته شدن انسان های بیگناه نیست، اما وقوع این اقدامات نتیجه عملکرد دولت های اروپایی در قبال مسئله سوریه، عراق و یمن است که امروز گریبانگیر خود آن ها شده است.

captcha