موازی‌کاری در فعالیت‌های قرآنی، مانع بهره‌برداری از امکانات می‌شود
کد خبر: 3454804
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲

موازی‌کاری در فعالیت‌های قرآنی، مانع بهره‌برداری از امکانات می‌شود

گروه فعالیت های قرآنی: مدیر مؤسسه قرآنی آوای کوثر شهرضا گفت: امکانات قرآنی بسیار خوبی در شهرستان شهرضا فراهم شده است، اما موازی‌کاری‌هایی که منجر به تداخل فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه می‌شود، مانع بهره‌برداری صحیح از این امکانات خواهد شد.

جواد آقاخانی، مدیر مؤسسه قرآنی آوای کوثر شهرضا در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های فرهنگی مهم و در عین حال مفید و ضروری جامعه، انجام و گسترش فعالیت‌های قرآنی است، اما مهمتر از آن ایجاد هماهنگی بین مؤسسات قرآنی فعال در سطح شهرستان است.
وی در ادامه افزود: سطح فعالیت‌های قرآنی در شهرستان شهرضا قابل توجه و چشم‌گیر است، اما باید با هماهنگی ایجاد شده، از موازی‌کاری‌ها در این عرصه جلوگیری شود.
مدیر مؤسسه قرآنی آوای کوثر شهرضا ادامه داد: ایجاد کمیته توسعه فعالیت‌های قرآنی باعث ایجاد سازکارهایی مناسب برای فعالیت‌های قرآنی و در نتیجه کسب نتایج بهتر و امیدبخش در این زمینه خواهد شد.
آقاخانی ساماندهی فرصت‌های قرآنی و هماهنگی بین مؤسسات قرآنی را باعث ایجاد ظرفیت‌های جدید در این زمینه دانست و افزود: درصورتیکه با ایجاد یک نهاد و مؤسسه، فعالیت‌های قرآنی در جهت هدفمندسازی سازماندهی شوند؛ جذابیت فعالیت‌های قرآنی برای علاقه‌مندان نیز بیشتر مشخص خواهد شد.

captcha