همدلی و همزبانی مردم و مسئولان، رمز غلبه بر مشکلات است
کد خبر: 3455185
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
امام‌جمعه شهرضا:

همدلی و همزبانی مردم و مسئولان، رمز غلبه بر مشکلات است

گروه سیاسی: مردم و مسؤلان باید وحدت داشته باشند و این عامل را در هر شرایطی حفظ کنند، زیرا همدلی و همزبانی مردم و مسئولان، رمز غلبه بر مشکلات کشور است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیف‌الله یعقوبی، اما‌م‌جمعه شهرضا ظهر امروز، 30 آبان‌ماه در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: تفرقه و جناح گرایی باعث تضعیف بنیه اعتقادی و اقتصادی مردم می‌شود و از این جهت باید از آن پرهیز شود.
وی درادامه افزود: درشرایط فعلی کشور با معضلات اقتصادی مواجه است و به همین دلیل باید نهایت همکاری با صاحبان سرمایه و کارآفرینان انجام شود.
امام‌جمعه شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در ایام تبلیغات انتخاباتی داوطلبان تصدی سمت نمایندگی مجلس، قانون‌گرایی و رعایت اخلاق اسلامی بر هر چیزی برتری دارد.

یعقوبی بیان کرد: عمل بر اساس قانون از تضییع حقوق دیگران جلوگیری می کند و رعایت اخلاق اسلامی به سلامت انتخابات می‌انجامد، بنابراین رعایت این دو اصل باید در دستور کار داوطلبان و ستادهای انتخاباتی آن‌ها قرارگیرد.
وی در ادامه همچنین، با اشاره به حوادث اخیر در فرانسه، اظهار کرد: آنچه که به‌عنوان اعمال گروهک تروریستی داعش دراروپا شاهد هستیم، در واقع ثمره اقدامات و مواضع آن کشورها در قبال این گروهک است به‌طوریکه مشکلات داعش به افراد و کشورهایی که آن را ایجاد و حمایت کرده بودند، بازگشت.

captcha