اسرائیل محور شرارت در منطقه و جهان است
کد خبر: 3457447
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹

اسرائیل محور شرارت در منطقه و جهان است

گروه سیاسی: امام جمعه شهرضا گفت: اعزام کمک های نظامی آمریکا و اسرائیل به تروریست های منطقه خاورمیانه نشانه خباثت و پلیدی آن هاست، اسرائیل به عنوان محور شرارت در منطقه و جهان، با انجام اقدامات جنگ افروزانه در منطقه، به دنبال مقابله با اسلام و کشتار مسلمانان است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، حجت الاسلام سیف اله یعقوبی، امام جمعه شهرضا، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان شهرضا، اظهارکرد: مجلس در تمامی عرصه ها وظیفه خطیری بر عهده دارد، چنانچه در مسئله برجام نیز رهبر معظم انقلاب بر لزوم نظرخواهی از مجلس تأکید فرمودند.
وی با بیان این مطلب که شهید مدرس مجاهدی آگاه و انقلابی بود که از هر فرصت و تلاشی برای خدمت به اسلام و مسلمین استفاده کرد، گفت: شهید مدرس عالمی وارسته بود که مقبولیت عام و پذیرش او از سوی مردم باعث شد به مجلس راه یابد و در مسند نمایندگی نیز از هیچ تلاشی برای حفظ اسلام و منافع مسلمین کوتاهی نکرد.
امام جمعه شهرضا بیان کرد: اگر بخواهیم مجلسی داشته باشیم که به فرموده امام راحل(ره)، در رأس امور باشد، باید افرادی شبیه مدرس را روانه مجلس کنیم.
حجت الاسلام یعقوبی گفت: نمایندگان مردم باید شهید مدرس را الگوی عمل خود قرار دهند، افرادی که بر کرسی ها مجلس تکیه می زنند باید استکبار ستیز، مطیع ولایت و بازوی توانمند نظام باشند و از وابستگی به کانون های قدرت و ثروت پرهیز کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیداررئیس جمهور روسیه با رهبرمعظم انقلاب، افزود: این دیدار که در واقع به یک مانور منطقه ای شبیه بود، بازتاب های گسترده ای در منطقه و جهان داشت وقدرت و عظمت ایران اسلامی را به جهانیان ثابت کرد.

captcha