اقدام مرزبانان سپاه سرمشق رجال سیاسی باشد/ انتخابات یک نعمت بزرگ برای تقویت ارکان نظام است
کد خبر: 3469313
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵

اقدام مرزبانان سپاه سرمشق رجال سیاسی باشد/ انتخابات یک نعمت بزرگ برای تقویت ارکان نظام است

گروه سیاسی: امام‌جمعه شهرضا گفت: اقدام مرزبانان سپاه‌ پاسداران باید الگویی برای رجال سیاسی باشد تا با افراد و کشورهایی که از خطوط قرمز ما تجاوز می‌کنند، به‌شدت برخورد کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی امام‌جمعه شهرضا ظهر امروز جمعه 2 بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا، اظهار کرد: حتی افرادی که نظام را قبول ندارند باید در انتخابات شرکت کنند، اما نباید اجازه دهیم افرادی که اصول نظام را قبول ندارند وارد مجلس شده و بر شئون زندگی مردم غلبه کنند.
وی اضافه کرد: باید افرادی روانه مجلس شورای شوند که پس از تصدی مقام نمایندگی مردم، وجود خود را سپر بلای نظام کرده و برای تحقق خواسته‌های مردم و حل مشکلات آن‌ها تلاش کنند.
امام جمعه شهرضا همچنین با اشاره به بخش‌هایی از سخنان رهبر انقلاب در دیدار با مجریان انتخابات، بیان‌کرد: ایشان با تأکید بر لزوم انتخاب افراد صالح، خواستار دقت نظر مردم در بررسی صلاحیت افراد برای حضور در مسند مهم نمایندگی مجلس شدند.
حجت‌الاسلام یعقوبی تصریح‌کرد: شورای نگهبان قانون اساسی بر اساس ضوابط قانونی اقدام به تأیید یا رد صلاحیت افراد برای ورود به عرصه انتخابات کرده است، افرادی که به این فرایند اعتراض دارند باید از طریق  قانونی خواسته خود را پیگیری کنند و از توهین به مراجع قانونی بپرهیزند زیرا توهین به نهادهای قانونی باعث هرج و مرج می‌شود.
وی با بیان اینکه ادامه حیات انقلاب اسلامی در گرو حضور گسترده مردم در تمامی صحنه‌ها از جمله انتخابات است گفت: انتخابات یک نعمت بزرگ برای تقویت ارکان نظام است، اما برخی افراد با اقداماتی در طول دوران تبلیغات و یا برگزاری انتخابات، زمینه ترویج گناه را فراهم می‌کنند.
امام‌جمعه شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام اخیر مرزبانان سپاه‌پاسداران انقلاب اسلامی در دستگیری نظامیان آمریکایی متجاوز به حریم آبی کشورمان، ادامه داد:  این اقدام سبب ارتقای عزت و افتخارات ملت و کشور ایران و تحقیر بیشتر آمریکا شد.
حجت‌الاسلام یعقوبی تأکید کرد: اقدام مرزبانان سپاه پاسداران باید الگویی برای رجال سیاسی باشد تا با افراد و کشورهایی که از خطوط قرمز ما تجاوز می‌کنند، به شدت برخورد کنند.
captcha