انتخابات اسفند 94 یک امتحان بزرگ برای ملت و دولت است/ نباید کاری کنیم که حضور مردم در انتخابات خدشه‌دار شود
کد خبر: 3469762
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴

انتخابات اسفند 94 یک امتحان بزرگ برای ملت و دولت است/ نباید کاری کنیم که حضور مردم در انتخابات خدشه‌دار شود

گروه سیاسی: امام‌جمعه شهرضا با بیان اینکه انتخابات اسفند 94 یک امتحان بزرگ برای ملت و دولت است، همه باید تلاش کنند تا در این عرصه از حیات سیاسی انقلاب و نظام، همدلی و همزبانی و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب را به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیف‌الله یعقوبی، نماینده ولی‌ فقیه و امام‌جمعه شهرضا عصر روز گذشته، سوم بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران شهرضا، همه اقداماتی که در هر برهه از زمان انجام می‌شود باید منجر به وحدت و حفظ انسجام ملی شود، اظهارکرد: باید انتخابات را به عرصه همدلی و همزبانی دولت و ملت تبدیل کنیم.
امام‌جمعه شهرضا بیان کرد: انتخابات اسفند 94یک امتحان بزرگ برای ملت و دولت است، همه باید تلاش کنند تا در این عرصه از حیات سیاسی انقلاب و نظام، همدلی و همزبانی و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب را به نمایش بگذارند.
یعقوبی تصریح کرد: اعتراض افرادی که در جریان بررسی صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان رد شده‌اند، اقدامی به‌جا و قانونی است، اما همه این امور باید با رعایت آرامش و بر اساس ضوابط و سلسله مراتب قانونی باشد و نباید کاری کنیم که حضور مردم در انتخابات خدشه دار شود.
امام‌جمعه شهرضا با بیان اینکه گروه‌های اصول‌گرا و اصلاح‌طلب باید با اتحاد و انسجام در برگزاری انتخابات مشارکت و موقعیت انتخابات را کنترل کنند، گفت: تهمت به نهادهای قانونی برخلاف موازین است و به فرموده رهبر انقلاب، باید از آن پرهیز شود.
یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود، افزود: قانون اساس منشور ملی ما است و همه موظف به اطاعت از اصول و موازین آن هستند، شورای نگهبان و نهاد رهبری از جمله نهادهای مهم و تأثیرگذار قانون اساسی در کشور هستند و لازم است از سوی تمامی افراد و اقشار و گروه‌ها مورد حمایت واقع شوند.
وی ادامه داد: ولایت فقیه رکن اساسی قانون اساسی و پشتیبان مستحکم نظام است، انجام هر اقدام یا هر سخنی که به تضعیف نهاد رهبری منجر شود به زیان جامعه و مردم است و از هر اقدامی که منجر به این مسئله شود، باید جداً پرهیز کرد.
یعقوبی تأکید کرد: برای حفظ ولایت فقیه خون‌های زیادی ریخته شده و مردم با جان و مال خود هزینه‌های زیادی را پرداخته‌اند و به همین دلیل  نسبت به لزوم حفظ و صیانت از آن بسیار حساس هستند.
captcha