حضور جوانان در اعتکاف، یک فرصت است/ انتخابات جشن تکلیف سیاسی مردم است
کد خبر: 3490355
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

حضور جوانان در اعتکاف، یک فرصت است/ انتخابات جشن تکلیف سیاسی مردم است

گروه اجتماعی: فرماندار شهرضا با بیان اینکه برگزاری مراسم اعتکاف در جامعه یکی از زیباترین جلوه‌های دینی است که زمینه خلق صحنه‌های بی‌نظیری را فراهم می‌کند، گفت: حضور گسترده جوانان در مراسم‌های مذهبی از جمله اعتکاف یک فرصت است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، محسن گلابی، فرماندار شهرضا، عصر روز گذشته31 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: در سالی که به عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»  نام‌گذاری شده، همه اقشار و گروه‌های جامعه باید صادقانه وارد عمل شوند و با پرهیز از شعارزدگی، به مردم خدمت کنند.
وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان شهرضا، افزود: انتخابات جشن تکلیف سیاسی مردم است، این مسئله نشان‌دهنده بلوغ سیاسی مردمی می‌باشد که برای سرنوشت و آینده خود ارزش قائل هستند.
فرماندار شهرضا بیان کرد: مردم جامعه از درک سیاسی و اجتماعی بالایی برخوردارند و در هر شرایطی بصیرت بالای خود را به نمایش گذاشته‌اند، مردم ثابت کرده‌اند که می‌توان به انتخاب آن‌ها اعتماد کرد.
گلابی اظهار کرد: باید زمینه ابراز نظر مردم را در موضوعات فراهم کنیم، برگزاری انتخابات قانونی و نظام‌مند، یکی از اقداماتی است که زمینه بیان نظرات مردم را ایجاد می‌کند.
وی با بیان اینکه برگزاری مراسم اعتکاف در جامعه یکی از زیباترین جلوه‌های دینی است که زمینه خلق صحنه‌های بی‌نظیری را فراهم می‌کند، گفت: حضور گسترده جوانان در مراسم‌های مذهبی از جمله اعتکاف یک فرصت است.
captcha