مشکلات نسل جوان را می‌توان با تکیه بر توان داخلی حل کرد
کد خبر: 3490934
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
امام جمعه شهرضا:

مشکلات نسل جوان را می‌توان با تکیه بر توان داخلی حل کرد

گروه اجتماعی: امام جمعه شهرضا گفت: یکی از اصول اقتصاد مقاومتی آن است که با تکیه بر توان داخلی بتوانیم نیازهای نسل جوان جامعه را برطرف کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی، امام جمعه شهرضا، امروز جمعه سوم اردیبهشت‌ماه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی تنها راه حل مشکلات کشور است.
وی تصریح کرد: رهبری بارها فرموده‌اند به قول و سخن امریکا نمیتوان اعتماد کرد و این مسئله اکنون برای همه ثابت شده است.
امام جمعه شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: برنامه‌ریزی برای نسل جوان در تمامی زمینه‌ها لازم است، اگر جوانان بتوانند از موقعیت‌های مناسبی که نیازدارند استفاده کنند، استعدادهای بلقوه آن‌ها شکوفا می‌شود.
حجت‌الاسلام یعقوبی اضافه کرد: دشمن به دنبال تغییر هویت دینی جوانان است و برای تحقق مقصود خود از هیچ کوششی فروگذار نمیکند.
وی گفت: حضور گسترده جوانان در مراسم اعتکاف یکی فرصت است، این مسئله نشان می دهد جوانان و نوجوانان تا چه اندازه به ارزش‌های دینی و معنوی خود پایبند هستند.
امام جمعه شهرضا گفت: در جبهه جنگ نرم، دشمن به دنبال مقابله با توان و استعداد نسل جوان جامعه ماست و از این نظر باید با صرف وقت و هزینه در برابر آن ایستادگی شود.
حجت‌الاسلام یعقوبی گفت: باید بسترهای لازم فراهم شود تا هر روزه تعداد بیشتری از افراد به کانون‌های فرهنگی اسلامی و انقلابی جذب شوند، اسلام در تمامی حوزه‌ها معیارهایی را ارائه کرده است که از هر نظر کامل هستند.
captcha