بسیج تمام امکانات بخش‌های دولتی و خصوصی در اجرای اصول اقتصاد مقاومتی
کد خبر: 3491326
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
امام جمعه شهرضا تأکید کرد:

بسیج تمام امکانات بخش‌های دولتی و خصوصی در اجرای اصول اقتصاد مقاومتی

گروه اجتماعی:امام جمعه شهرضا گفت: در سالی که نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مزین شده است، باید تمامی امکانات بخش‌های خصوصی و دولتی برای اجرای اصول آن بسیج شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت الاسلام سیف‌الله یعقوبی، امام جمعه شهرضا، عصر امروز 4 اردیبهشت‌ماه، در جلسه شورای اداری این شهرستان عنوان کرد: کشورما به ترویج معنویت نیاز ویژه‌ای دارد، کاهش توجه اخلاقیات در نتیجه بی‌توجهی به معنویات و مسائل دینی ایجاد شده، و اعتکاف فرصت مناسبی است تا مردم جامعه به معنویات توجه بیشتری داشته باشند.
وی همچنین با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با اعضاء انجمن‌های اسلامی دانش اموزان گفت: کشورما در برابر دشمنانی قرار دارد که برای رسیدن به مقاصد خود از هیچ تلاش فروگذار نمی‌کنند.
امام جمعه شهرضا در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب بارها بر لزوم تلاش جدی مسؤولان به ویژه در حوزه فرهنگ، برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تأکید داشته‌اند، زیرا باید همانگونه که دشمن برای جوانان ما نقشه‌های شومی طراحی کرده‌ است، ما نیز باید برای حذب بیشتر جوانان و خنثی کردن توطئه فرهنگی دشمن برنامه‌های جامعی داشته باشم.
حجت الاسلام یعقوبی همچنین با اشاره به عنوان سال 95 گفت: در سال‌های قبل در مورد اقتصاد مقاومتی سخنان زیادی گفته شده اما امسال باید تمام تلاش بخش‌های دولتی و خصوصی برای اجرای این اصول بسیج شود.
وی اضافه کرد: بیکاری جوانان یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که در مراجعات مکرر این قشر از جامعه به دفتر نمایندگی ولی فقیه در شهرستان عنوان می‌شود و مسؤولان باید در این سال برای حل این مشکل برنامه ریزی کنند.
امام جمعه شهرضا همچنین با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان‌های شهرضا و دهاقان دهم اردیبهشت‌ماه گفت: حامیان و طرفداران نامزدهای این حوزه انتخابیه باید تلاش کنند در هر شرایطی به بیان توانمندی‌های نماینده مورد نظر خود پرداخته و از تخریب اشخاص دیگر، خودداری کنند.
وی اظهار کرد: رعایت اخلاق اسلامی در انتخابات باعث می‌شود، انتخابات در مرحله دوم، همانند مرحله اول، به خوبی و بر اساس موازین قانونی برگزار شود.

captcha