برنامه‌های قرآنی بخش مهمی از فعالیت‌های مدارس است
کد خبر: 3494208
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲

برنامه‌های قرآنی بخش مهمی از فعالیت‌های مدارس است

گروه اجتماعی: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرضا گفت: برنامه‌های قرآنی، مذهبی و فرهنگی بخش مهمی از فعالیت‌های آموزش و پرورش است که با جدیت در تمامی سطح اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان احمدملکیان، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرضا ظهر امروز دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: معلمان همواره برای تعلیم معنویت و دانش به دانش آموزان تلاش می‌کنند و این مسئله را به عنوان یکی از وظایف خود می‌دانند.
وی تصریح کرد: تلاش بی‌وقفه معلمان برای هدایت و تعلیم و تربیت آینده‌سازان جامعه مستلزم روزآمد کردن دانش‌ها و علومی است که معلمان به آن نیاز دارند.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرضا بیان کرد: در آموزش و پرورش شهرستان شهرضا 26 هزار دانش‌آموز در 200 واحد آموزشی در حال تحصیل هستند که مجموعه این عوامل، سرمایه‌ای عظیم و قابل توجه را در اختیار ما قرار می‌دهد
ملکیان خاطرنشان‌کرد: ساختمان‌ها و تأسیسات اداره آموزش و پرورش در تمام شهرستان شهرضا، با دارایی برخی از وزارت‌خانه‌ها و ادارات کل برابری می‌کند، اما نگهداری و تعمیر و تجهیز این اماکن و ابنیه نیز، نیازمند بودجه و اعتبارات لازم است.
وی تصریح کرد: وقتی در سیستم آموزش و پرورش شهرستان سخن از لزوم ایجاد مدارس جدید و استفاده از تجهیزات جدید می‌کنیم به این معنا است که معتقدیم دانش آموزان این شهرستان باید در بهترین فضاهای آموزشی و با بهترین امکانات و لوازم تحصیل کنند
رییس اداره آموزش و پرورش شهرضا گفت: دانش آموزان مهم‌ترین سرمایه کشور هستند و از این نظر ایجاد محیط مناسب آموزشی برای آن‌ها در واقع احترام به والدین آن‌ها و دیگر مردم جامعه است.
ملکیان ادامه داد: اصلاحات و تغییراتی که در محتوای آموزشی و نظام آموزشی انجام می‌شود بخشی از رسالت آموزش و پرورش در ارتقاء سطح تعلیم و تربیت است
وی اظهار کرد: برنامه‌های قرآنی، مذهبی و فرهنگی بخش مهمی از فعالیت‌های آموزش و پرورش است که با جدیت در تمامی سطح اجرا می‌شود.
captcha