2398 نفر بیمه شده کمیته امداد در شهرضا هستند
کد خبر: 3494397
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

2398 نفر بیمه شده کمیته امداد در شهرضا هستند

گروه اجتماعی: مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شهرضا گفت: در شهرستان شهرضا بیش از 2398 نفر بیمه شده کمیته امداد امام(ره) هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، علی محمد کاظم‌زاده، مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شهرضا امروز سه‌شنبه،14 اردیبهشت‌ماه، اظهارکرد: در یک سال گذشته 6 میلیارد و 732 میلیون ریال برای خدمات درمانی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در شهرستان شهرضا هزینه شده است.
وی افزود: بیش از 90 درصد  از هزینه‌های درمانی این افراد از طریق کمیته امداد پرداخت شده و تنها 10 درصد  از کل هزینه توسط شخص مددجو پرداخت می‌شود.
مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شهرضا بیان‌کرد: با پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی، در آینده بیش از 433 نفر از زنان سرپرست خانوار و همچنین مجریان طرح‌های اشتغال حائز شرایط بازنشستگی تأمین اجتماعی خواهند شد.
وی با بیان اینکه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت از طریق پزشک خانواده و با همکاری بیش از 28مرکز طرف قرارداد انجام می‌گیرد، افزود: این مراکز، خدمات فیزیوتراپی، رادیولوژی، سونوگرافی، چشم پزشکی و....را به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌دهند.
 وی درمورد خدمات ویژه امداد در حوزه درمان، به ارائه خدمات به 21 نفر بیمار نیازمند نگهداری، 53 بیمار صعب‌العلاج و بیماران ام اس و دیالیزی اشاره و نیاز به حمایت هرچه بیشتر از این افراد از طریق جذب حامیان طرح محسنین اشاره کرد.
captcha