انتخابات با اتحاد مردم و مسئولان برگزار شد
کد خبر: 3499590
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

انتخابات با اتحاد مردم و مسئولان برگزار شد

گروه اجتماعی: فرماندار شهرضا گفت: اتحاد مردم و مسئولان سبب شد انتخابات به بهترین شکل ممکن برگزار و بدون هیچ گونه حواشی غیر قانونی به اتمام برسد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) محسن گلابی، فرماندار شهرضا پیش از ظهر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: مناطق روستایی شهرستان شهرضا، گنجینه‌های بی‌نظیری از استعدادهای انسانی و قابلیت‌های طبیعی هستند.
وی برگزاری همایش‌های منطقه‌ای را فرصتی برای ارائه همبستگی و اتحاد نیروهای مردمی دانست و تصریح کرد: در اینگونه همایش‌ها ظرفیت و توانمندی‌های موجود در شهرستان به خوبی نمایش داده می‌شود.
 فرماندار شهرضا در ادامه افزود: مردم شهرستان در مراسم‌های مختلف نشان می‌دهند تا چه اندازه دارای قابلیت‌های فراوانی در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری بوده و اگر بسترهای لازم فراهم باشد، به خوبی می‌توانند این توانمندی‌ها را به نمایش بگذارند.
گلابی همچنین با اشاره به برگزاری همایش‌ گرامیداشت روز ملی شوراها در این شهرستان، گفت: این همایش نماد وحدت و همدلی مردم و مسئولان این شهرستان در نمایش اقتدار فرهنگی بی‌نظیرشان است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان، ضمن تجلیل از حضور پرشور مردم شهرضا در صحنه انتخابات، اظهار کرد: برگزاری این انتخابات، شور و شعور سیاسی مردم شهرستان شهرضا را بار دیگر به نمایش گذاشت.
فرماندار شهرضا اضافه کرد: در این شهرستان احزاب و گروه‌های مختلف سیاسی که دارای مجوزهای قانونی هستند می‌توانند طبق قانون، همایش‌های خود را برگزار و در چارچوب قانون، به صورت کاملاٌ آزاد به بیان مواضع، اهداف و دیدگاه‎های خود بپردازند.
captcha