امنیت کشور مرهون تلاش‌ سربازان گمنام امام زمان(عج) است
کد خبر: 3500518
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰

امنیت کشور مرهون تلاش‌ سربازان گمنام امام زمان(عج) است

گروه سیاسی: امام جمعه شهرضا گفت: امنیت کشور مرهون تلاش‌ سربازان گمنام امام زمان(عج) است که برای آسایش مردم شبانه روز تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)از اصفهان، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی، امام‌جمعه شهرضا عصر روز گذشته دوشنبه، سوم خردادماه در جمع خبرنگاران این شهرستان، با اشاره به  در پیش بودن روز اطلاعات، اظهار کرد: ایران امن‌ترین کشور منطقه است که بخش قابل توجهی از این امنیت مرهون تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) است که برای آسایش مردم شبانه روز تلاش می‌کنند.
وی تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) بدون وقفه داخل و خارج مرزها را کنترل کرده و مانع ورود اشرار و عناصری می‌شوند که قصد بر هم زدن نظم و امنیت کشور را دارند.
امام جمعه شهرضا اظهار کرد: وحدت کلمه رمز پیروزی ما است، همه مردم و مسئولان وظیفه دارند حول محور ولایت فقیه به عنوان مهم‌ترین محور وحدت در جامعه، گرد آمده و برای خدمت به مردم تلاش کنند.
حجت‌الاسلام یعقوبی اضافه کرد: به عقیده برخی از تحلیلگران سیاسی، ایرانیان دارای خصلتی هستند که باعث می‌شود آن‌ها در برابر قوای بیگانه متحد شوند، اما پس از غلبه بر دشمن اختلاف در بین آن‌ها ایجاد می‌شود.
وی گفت: نباید اجازه دهیم موریانه‌های اختلاف از درون باعث نابودی نظام شوند، اختلاف باعث شکست و تأخیر در اموری می‌باشد که برای خدمت به مردم پیش‌بینی شده است.
وی افزود: به عقیده این تحلیلگران، دشمنان از اختلافات ایجاد شده پس از پیروزی استفاده کرده و ثمرات به دست آمده را به نام خود ثبت می‌کنند.
امام جمعه شهرضا اظهار کرد: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی ثابت کرده‌اند که در برابر دشمنانی که قصد آسیب به اسلام، انقلاب و اصول نظام را دارند، کوتاه نمی‌آیند.
captcha