همه در برابر قانون مساوی هستند/ مردم حق دارند از زندگی خوبی برخوردار باشند
کد خبر: 3500521
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹

همه در برابر قانون مساوی هستند/ مردم حق دارند از زندگی خوبی برخوردار باشند

گروه اجتماعی: منتخب مردم شهرضا در مجلس دهم گفت: همه باید قانون را رعایت کنند اما نکته مهم در اینجا تساوی همگان در برابر قانون و عدم ایجاد استثنا در این زمینه است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، سمیه محمود، نماینده مردم شهرستان‌های شهرضا و دهاقان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، عصر روز دوشنبه، سوم خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: امام علی(ع) باید به عنوان مهم‌ترین الگوی مسئولان در مناصب خدمتی باشد، ایشان هیچ‌گاه حاضر نشدند برای کسب قدرت، به اعمال غیر اخلاقی و غیر شرعی اقدام کنند.
وی در ادامه افزود: ما باید اخلاق اسلامی را که مصداقی همچون حضرت علی(ع) دارد را سرلوحه رفتار و کردار خود قرار دهیم، ایشان می‌فرمایند «مردم به امرای خود بیشتر شبیه هستند تا والدین خود» بنابراین مسئولان باید با توجه به جایگاه محوری خود در جامعه به  درستی رفتار کرده و فقط برای خدمت به مردم بکوشند.
منتخب مردم شهرضا در مجلس دهم تأکید کرد: در عرصه سیاسی، اخلاق از ارزش و اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، در جریان انتخابات، کوچکترین بداخلاقی مسئولان در بطن جامعه اثر می‌گذارد بنابراین لازم است ما همواره خداوند را بر اعمال و رفتار خود حاضر دانسته و به خوبی رفتار کنیم.
محمودی گفت: ما مدعی مسلمانی هستیم، بنابراین باید اخلاق را در جامعه نهادینه کنیم، هدف از برگزاری انتخابات یا هر فرایند دیگری در نظام مقدس جمهوری اسلامی، اعتلای جامعه بر اساس معارف الهی است.
وی بیان کرد: مردم حق دارند از زندگی خوبی برخوردار باشند و از مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به دور باشند و این وظیفه مسئولان است که چنین بستری را برای آن‌ها فراهم کنند.
منتخب مردم شهرضا در مجلس دهم اظهار کرد: یکی از حقوق مردم بر مسئولان رعایت قانون در جامعه است، همه باید قانون را رعایت کنند اما نکته مهم در اینجا تساوی همگان در برابر قانون و عدم ایجاد استثنا در این زمینه است.
captcha