تبعیت از ولایت فقیه ضامن حفظ اقتدار نظام است
کد خبر: 3501442
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴

تبعیت از ولایت فقیه ضامن حفظ اقتدار نظام است

گروه اجتماعی: امام جمعه موقت شهرضا گفت: تبعیت از ولایت فقیه ضامن حفظ اقتدار نظام در حل مشکلات کشور است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام اصغر قائمی، امام جمعه موقت شهرضا ظهر امروز جمعه هفتم خردادماه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان، اظهار کرد: متأسفانه در بسیاری از زمینه‌ها گناه و فساد در جامعه علنی شده و در چنین مواردی سکوت، جرمی نابخشودنی است.
وی اضافه کرد: پاسداران و بسیجیان و امت مؤمن و نمازگزار باید در برابر تهاجماتی که به نهادهای انقلابی می‌شود و در برابر مظاهر فسق و گناه، واکنش نشان دهند.
امام جمعه موقت شهرضا گفت: ما نمی‌گوییم جلسه را بر هم بزنید، این کار صحیح نیست، اما باید علاج واقعه قبل از وقوع انجام شود.
قائمی بیان کرد: بی‌تفاوتی نسبت به امور، با روح انقلاب اسلامی مخالف است، منظور از انقلابی بودن و انقلابی ماندن که بارها از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تأکید قرار گرفته، مسلمان واقعی بودن می‌باشد که ایستادگی در برابر بدعت‌ها و گناه‌ها یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مسلمان واقعی است.
وی گفت: دشمن به دنبال نفوذ در ارکان تصمیم گیر نظام است، رهبر انقلاب تأکید کردند که به بهانه تندروی جوانان مؤمن و انقلابی را کنار نگذارید، حضور افراد مؤمن در مسندهای اجرایی مانع نفوذ عناصر وابسته به آمریکا می‌شود.
امام جمعه موقت شهرضا اظهار کرد: مسئولان بیش از تمامی اقشار جامعه باید در برابر ترویج گناه و فساد در جامعه واکنش نشان دهند، زیرا بر اساس روایات اسلامی مردم به امرای خود شبیه‌تر هستند تا والدین خود.
قائمی در ادامه افزود: عالی‌ترین مسئول کشور رهبر معظم انقلاب هستند که بارها در محافل مختلف بر لزوم رعایت موازین اسلامی تأکید کرده‌اند و اگر عمل به سخنان ایشان در رأس امور همه مسئولان اجرایی قرار گیرد، مشکلات کشور حل می‌شود.
captcha