امام خمینی(ره) بزرگ‌ترین حرکت دینی و مذهبی قرن حاضر را رهبری کرد
کد خبر: 3503674
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰

امام خمینی(ره) بزرگ‌ترین حرکت دینی و مذهبی قرن حاضر را رهبری کرد

گروه اجتماعی: امام جمعه شهرضا گفت: امام خمینی(ره) بزرگ‌ترین حرکت دینی و مذهبی قرن حاضر را رهبری کرد و باعث شد تا جهانیان به مسئله دین و مذهب توجه بیشتری نشان دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام سیف‌‎الله یعقوبی، امام‌جمعه شهرضا امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان، اظهار کرد: در دوران پس از وفات امام خمینی(ره) دشمنان اهداف شومی را در خصوص انقلاب داشتند که با گزینش آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان جانشین ایشان، تمام این توطئه‌ها ناکام ماند.
وی افزود: امام خمینی(ره) بزرگ‌ترین حرکت دینی و مذهبی قرن حاضر را رهبری کرد و باعث شد تا جهانیان به مسئله دین و مذهب توجه بیشتری نشان دهند.
امام جمعه شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به بیانیه رهبر انقلاب در خصوص مجلس دهم، بیان کرد: در این بیانیه بر لزوم اتخاذ تدابیری برای اجرای اصول اقتصاد مقاومتی و همچنین تعمیق فرهنگ اسلامی تأکید شده است.
حجت‌الاسلام یعقوبی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای توجه به منابع داخلی و ایجاد زمینه برای بهره مندی از توان متخصصان ایرانی است.
وی گفت: جریان امور باید طوری مدیریت شود که از میزان وابستگی به خارج کاشته شده و کشور با خود کفایی در تمامی بخش‌ها بتواند نیازهای خود را برطرف کند.
امام جمعه شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به کارشکنی دولت عربستان سعودی در خصوص مسئله حج، اظهار کرد: عربستان سعودی با عدم پذیرش شروط ایران مبنی بر تأمین امنیت زائران ایرانی، در مسئله حج کارشکنی کرد.
حجت الاسلام یعقوبی گفت: زائران ایرانی باید با عزت و سربلندی به حج مشرف شوند اما اقدامات دولت عربستان این مسئله را خدشه دار می‌کرد.
وی تصریح کرد: تأکید عربستان مبنی بر اقداماتی از جمله لزوم صدور روادید زائران ایرانی در کشور ثالث، مانع از اعزام این زائران به مراسم حج امسال شد.
امام جمعه شهرضا همچنین با تأکید بر لزوم تلاش دولت برای حل مشکلات اقتصادی مردم اظهار کرد: بدترین معضل اقتصادی کشور بیکاری است، دولت باید بسترهای لازم برای اشتغال جوانان فراهم کند.
captcha