بیکاری، یکی از بدترین معضلات اقتصادی کشور است
کد خبر: 3505599
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱

بیکاری، یکی از بدترین معضلات اقتصادی کشور است

گروه اجتماعی: امام‌جمعه شهرضا بیکاری را یکی از بدترین معضلات اقتصادی جامعه برشمرد و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب هیچ شرمندگی بالاتر از آن نیست که ما با یک جوان بیکار مواجه شویم، این افراد نیز می‌خواهند برای رفع نیازهای خود کار کنند و درآمد حلال داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام سیف الله یعقوبی، امام‌جمعه شهرضا ظهر امروز جمعه 22 خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان مجلس دهم، اظهار کرد: این سخنان باعث تقویت این مجلس و چراغ راهی برای اقدامات نمایندگان مردم در جهت خدمت رسانی بهتر شد.
وی تصریح کرد: مهم‌ترین و اصلی‌ترین اولویت کاری مجلس دهم که رهبر انقلاب نیز بر آن تأکید کردند، اجرای اصول اقتصاد مقاومتی در جهت رفع نیازهای مردم است.
نماینده ولی فقیه در شهرضا بیان کرد: مجلس دهم باید به عنوان سنگری استوار در برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی و دشمنان نظام و انقلاب باشد و بالاترین ارزش برای مجلس شورای اسلامی آن است که سیاست‌هایی ضد دشمن را دنبال کند.
یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به طرح شاخصه‌های انقلابی بودن از دیدگاه رهبر انقلاب در سخنان ایشان در روز چهاردهم خردادماه سال جاری، گفت: پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب و تلاش برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب از جمله مهم‌ترین این اصول بودند.
وی اضافه کرد: ما هنوز برای رسیدن به جامعه آرمانی که امام خمینی(ره) در نظر داشتند مسیر زیادی را در پیش داریم و باید تلاش زیادی انجام دهیم.
امام جمعه شهرضا همچنین با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع ائمه جمعه سراسر کشور، ضمن تأکید بر لزوم حضور پرشور همه اقشار جامعه در مراسم نماز عبادی سیاسی جمعه، اظهار کرد: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی جامعه و امام جمعه، فرمانده آن است؛ همه وظیفه دارند از این قرارگاه فرهنگی و نهاد ولایت حمایت کنند.
حجت‌الاسلام یعقوبی تصریح کرد: مردم از مسئولان انتظار دارند اهمیت بیشتری برای حضور در نماز جمعه قائل باشند، حضور در نماز جمعه به معنای حمایت از رهبر انقلاب است.
وی گفت: همه احکام و آداب اسلامی به برکت انقلاب اسلامی احیا شد و نماز جمعه نیز یکی از دستورات دینی است که در دوران پس از انقلاب احیا شده است، مردم، مسئولان، قوای نظامی و انتظامی و بسیجیان وظیفه دارند حضور در نماز جمعه را در رأس امور خود قرار دهند.
امام جمعه شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان، بیان کرد: این ماه فرصت خوبی است تا مردم بیشتر به فکر هم‌نوعان خود باشند و مسئولان نیز تلاش بیشتری برای خدمت به مردم داشه باشند.
یعقوبی بیان کرد: به فرموده رهبر انقلاب هیچ شرمندگی بالاتر از آن نیست که ما با یک جوان بیکار مواجه شویم، این افراد نیز می‌خواهند برای رفع نیازهای خود کار کنند و درآمد حلال داشته باشند.
captcha