قرآن، عالی‌ترین بسته معنوی خداوند است
کد خبر: 3511918
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸

قرآن، عالی‌ترین بسته معنوی خداوند است

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا گفت: قرآن کریم عالی‌ترین بسته معنوی خداوند برای هدایت انسان به عنوان اشرف مخلوقات است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآ(ایکنا) از اصفهان، محمدعلی جعفری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا شب گذشته جمعه یازدهم تیرماه در محفل انس با قرآن کریم که در آستان امامزاده بی بی سیده خاتون شهرضا برگزار شد، اظهار کرد: ماه رمضان فرصت مناسبی است تا هر یک از ما بنا بر ظرفیت و استعدادی که داریم از معارف قرآن بهره ببریم.
وی ادامه داد: قرآن کریم عالی‌ترین پیام خلقت است که برای هدایت و راهنمایی اشرف مخلوقات نازل شده بنابراین باید در بهترین شرایط از نظر ظاهر و معنا ارائه شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا تصریح کرد: قرآن کریم به عنوان بسته معنوی خداوند خطاب به بندگان دارای ظاهری زیبا و چندین باطن است؛ بیان ظاهر قرآن نیازمند استفاده از علوم و هنرهایی است که به زیبایی شنایی مربوط می‌شود و درک معانی و باطن قرآن نیز نیازمند بهره‌مندی از علوم و معارف مختلف است.
جعفری در ادامه افزود: مسلمانان برای بیان قرآن، هنر قرائت قرآن را به عنوان اولین هنر اسلامی و خوشنویسی را به عنوان دومین هنر اسلامی برای کتابت قرآن ابداع کردند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۰۹:۴۴
0
0
عالی‌ترین بسته معنوی خداوند برای هدایت انسان و باید در بهترین شرایط از نظر ظاهر و معنا ارائه شود
captcha