اطعام 700 نفر از مددجویان شهرضا در ماه مبارک رمضان
کد خبر: 3512235
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲

اطعام 700 نفر از مددجویان شهرضا در ماه مبارک رمضان

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا با اشاره به برگزاری دو مرحله طرح اطعام فقرا و مساکین، گفت: مرحله اول این طرح با حضور 400 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و مرحله دوم با حضور 300 نفر از مددجویان اداره بهزیستی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام رضا ابراهیمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا شب گذشته شنبه دوازدهم تیرماه در حاشیه بازدید از مراسم اعتکاف دانش آموزی رمضانیه این شهرستان در محل آستان امامزاده شاهرضا، اظهار کرد: ماه رمضان فرصت مناسبی برای بهره برداری از ذخایر معنوی دین اسلام و در رأس آن‌ها قرآن کریم است.
وی ادامه داد: اداره اوقاف و امور خیریه بنا بر رسالت فرهنگی و دینی خود همه ساله برنامه‌های جامعه را در بقاع متبرکه و مراکز تحت پوشش ارائه می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها برگزاری جلسات و محافل انس با قرآن کریم، قرئت ادعیه ماه رمضان و جلسات سخنرانی است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا تصریح کرد: امسال جلسات سخنرانی آستان امامزاده شاهرضا طی 2 مرحله برگزار شد، از اول تا پانزدهم رمضان با سخنرانی حجت الاسلام کفیل، مسئول ستاد اقامه نماز استان قم و از پانزدهم تا پایان رمضان با سخنرانی حجت الاسلام علی فاتحی برگزار می‌شود.
ابراهیمی گفت: در کنار این جلسات سخنرانی قرائت ادعیه ماه رمضان نیز به صورت مستمر در این مکان برگزار شد، در سایر بقاع متبرکه شهرستان نظیر امامزاده علی اکبر و امامزاده محمد و امامزاده ابراهیم نیز جلسات مذهبی برگزار می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف رمضانیه در این شهرستان، خاطرنشان کرد: این مراسم از پنجشنبه شب به مدت سه روز با شرکت 150 دانش آموز دختر در محل آستانه امامزاده شاهرضا و 50 دانش‌آموز در محل مسجد خان برگزار شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا همچنین با اشاره به برگزاری دو مرحله طرح اطعام فقرا و مساکین در آستان امامزاده شاهرضا تصریح کرد: مرحله اول این طرح با حضور 400 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و مرحله دوم با حضور 300 نفر از مددجویان اداره بهزیستی از محل درآمد موقوفه حاج عبدالخلیل شفاهی برگزار شد.
captcha