مسئولان باید در برابر خدا و خلق پاسخگو باشند
کد خبر: 3514953
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

مسئولان باید در برابر خدا و خلق پاسخگو باشند

گروه اجتماعی: فرماندار شهرضا گفت: به هر یک از ما مسئولیتی سپرده شده که در قبال آن باید در برابر خدا و خلق پاسخگو باشیم، پس باید با تمام توان برای خدمت رسانی تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) ازاصفهان، محسن گلابی، فرماندار شهرضا روز گذشته چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، اظهارکرد: اعتیاد یک معضل ملی است و هر کسی به هر اندازه‌ای که می‌تواند باید برای مقابله با آن تلاش کند.
وی با اشاره به ارائه طرحی از سوی ناحیه مقاومت بسیج شهرضا برای پاکسازی یکی از مناطق آلوده این شهرستان، تصریح کرد: باید فارق از جناح بندی سیاسی و تنها برای ارتقاء سطح خدمات به مردم تلاش و همکاری داشته باشیم.
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرضا با اشاره به بازدید معاون سازمان جهانی بهداشت و هیئت همراه از مراحل اجرای طرح IRAPEN در این این شهرستان، بیان کرد: اجرای این طرح برای نخستین بار در کشور در این شهرستان نشان داد که توانمندی‌های قبل توجهی در حوزه‌های مختلف اجرایی در شهرضا وجود دارد.
گلابی ادامه داد: معاون سازمان جهانی بهداشت ضمن ارزیابی مثبت از روند اجرای این طرح در شهرضا، از اجرای آن در سایر کشورهای جهان خبر داد؛ سایر مدیران شهرستان نیز باید به همین شیوه بهترین طرح‌ها را برای ارائه بهترین خدمات به مردم پیشنهاد و اجرا کنند.
وی گفت: اگر طرحی پیشنهاد می‌شود باید بر اساس مطالعات قبلی و یافته‌های آماری باشد، زیرا هدف ما موفقیت صد در صد طرح‌های پیشنهادی است.
فرماندار شهرضا همچنین ضمن انتقاد از عملکرد برخی از مدیران این شهرستان، تصریح کرد: باید از روزمرگی پرهیز کینم، به هر یک از ما مسئولیتی سپرده شده که در قبال آن باید در برابر خدا و خلق پاسخگو باشیم پس باید با تمام توان برای خدمت رسانی تلاش کنیم.
captcha