قرائت و کتابت زیبای قرآن مقدمه عمل به آن است
کد خبر: 3514956
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱

قرائت و کتابت زیبای قرآن مقدمه عمل به آن است

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا گفت: ما نباید تنها به زیبا خوانی و زیبا نویسی قرآن اکتفا کنیم، قرائت و کتابت زیبای قرآن، مقدمه عمل به آن است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، محمدعلی جعفری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا صبح امروز پنجشنبه 24 تیرماه در جمع خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال فعالیت‌های قابل توجهی برای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در شهرستان انجام شد.
وی ادامه داد: برخی از فعالیت‌های قران انجام شده در ماه مبارک رمضان همانند برگزاری جلسات سخنرانی و جزء خوانی قرآن طبق روال سال‌های گذشته انجام شد اما در برخی از زمینه‌ها به ویژه در زمینه افزایش گرایش کودکان به آموزه‌های قرآنی برنامه‌های جدیدی نیز ارائه شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا گفت: یکی از جنبه‌های قابل توجه در برنامه‌های قرآنی در شهرستان کتابت آیات قرآن و اشعار مذهبی بوده است که در سال جاری در شب میلاد امام حسن(ع) اجرا شد.
جعفری تأکید کرد: ما نباید تنها به زیبا خوانی و زیبا نویسی قرآن اکتفا کنیم، قرائت و کتابت زیبا قرآن مقدمه عمل به آن است.
وی گفت: از جمله رویکردهای انتخاب شده در فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی شهرستان، تمرکز  در اجرای این برنامه‌ها بوده است، تلاش شده تا علاوه بر مرکز شهرستان برنامه‌های قرآنی در مناطق روستایی شهرستان نیز اجرا شود.
captcha