کاهش ساعات کاری بانوان از اقدامات مجلس است
کد خبر: 3517171
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶

کاهش ساعات کاری بانوان از اقدامات مجلس است

گروه اجتماعی: نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش ساعات کاری زنان و حذف قوانین اضافی از جمله مهم‌ترین مواردی بود که از سوی نمایندگان مردم دنبال شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، سمیه محمودی، نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی عصر روز شنبه دوم مردادماه در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان به دنبال حل مشکلات شهرستان‌های استان بر اساس تعامل و توافق بین بخشی است.
وی تصریح کرد: تعداد 19 نماینده شهرستان‌های استان اصفهان با دعوت از استاندار و مدیران کل در جلسات مختلف، مهم‌ترین معضلات استان از قبیل بیکاری و بحران کم آبی را دنبال می‌کنند.
نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن تأکید بر لزوم مشارکت همه جانبه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در طرح‌های توسعه‌ای بیان کرد: باید شهرستان شهرضا را از جایگاهی که در آن قرار دارد به رتبه‌های بالای خدمات و توسعه ارتقاء دهیم و برای این منظور نیازمند همکاری مدیران هستیم.
محمودی ضمن انتقاد از عملکرد برخی از مدیران اجرایی این شهرستان، گفت: بسیاری از مدیران برنامه اجرایی یکساله خود را هنوز به دفتر نماینده مردم تحویل نداده‌اند و در طرح‌های مختلف با اکراه و اجبار شرکت می‌کنند؛ اگر مدیری نمی‌تواند با روند توسعه شهرستان هماهنگ شود اعلام کند تا فکری برای این مسئله بکنیم و وقت مردم را تلف نکنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم حذف بروکراسی زاید اداری اظهار کرد: استان اصفهان به دلیل بروکراسی پیچیده اداری به یک استان سرمایه گریز معروف شده و این مسئله با توجه به اشتهار این استان به عنوان یک منطقه برخوردار، به یک معضل تبدیل شده است.
دبیر مجمع نمایندگان استان تصریح کرد: مهم‌ترین اولیت شهرستان حل مشکل بیکاری و اولویت اول مدیران برای حل این معضل جذب سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف و تسهیل امور اجرایی برای آن‌هاست.
محمودی گفت: تسهیل سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار زمینه رونق اقتصادی و در نتیجه افزایش سرانه مالی در شهرستان را ایجاد می‌کند.
وی در تشریح برخی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در طول مدت زمان آغاز به کار مجلس دهم بیان کرد: کاهش ساعات کاری زنان و حذف قوانین اضافی از جمله مهم‌ترین مواردی بود که از سوی نمایندگان مردم دنبال شده است.
captcha