برخورد با دریافت کنندگان حقوق‌های نجومی در حد شعار باقی مانده است
کد خبر: 3522075
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶

برخورد با دریافت کنندگان حقوق‌های نجومی در حد شعار باقی مانده است

گروه سیاسی: امام‌جمعه موقت شهرضا گفت: متأسفانه برخورد با دریافت کنندگان حقوق‌های نجومی در حد شعار باقی مانده است و هنوز مردم شاهد اقدام جدی و عمل در این زمینه نبوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام اصغر قائمی، امام‌جمعه موقت شهرضا امروز جمعه 22 مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان، اظهار کرد: در حالی که عده‌ی زیادی از مردم به سختی امور زندگی خود را اداره کرده و در امرار معاش روزانه خود با مشکل مواجه هستند، برخی افراد با حقوق‌های چند ده میلیونی، حقوق دیگران را ضایع می‌کنند.
وی افزود: متأسفانه برخورد با دریافت کنندگان حقوق‌های نجومی در حد شعار باقی مانده است و هنوز مردم شاهد اقدام جدی و عمل در این زمینه نبوده‌اند.
قائمی در ادامه بیان کرد: یکی از مسائلی که تبلیغات گسترده‌ای درباره‌ی آن انجام شد، انعقاد توافقنامه‌ی هسته‌ای بود، مسئولان این اقدام به فتح الفتوحی در عرصه دیپلماسی کشور خواندند اما اکنون پس از گذشت یک سال از انعقاد و شش ماه از آغاز اجرای مفاد برجام، همه می‌بینیم که این توافق هیچ ثمری برای کشور و مردم نداشته است.
وی اضافه کرد: افرادی که مدعی ثمر بخش بودن برجام هستند با صراحت پاسخ دهند که این توافقنامه چه اثری در وضعیت معیشت و اصلاح امور زندگی مردم داشته است.
خطیب موقت جمعه شهرضا گفت: بدعهدی و پیمان شکنی آمریکا مانع اجرای اصول برجام شد، رهبر معظم انقلاب بارها بر بداخلاقی و پیمان شکنی آمریکا تأکید کردند و امروز همه شاهد تحقق این مسئله هستیم.
قائمی اظهار کرد: مردم همواره در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور پرشوری داشته‌ و جریانات مختلف را بررسی و پیگیری کرده‌اند؛ امروز افکار عمومی جامعه از مسئولان می‌خواهد که با صراحت در خصوص مواردی همچون دستاوردهای برجام، برخورد با دریافت کنندگان حقوق‌های کلان و اجرای اصول اقتصاد مقاومتی پاسخگو باشند.
captcha