رقابت 300 نفر در نهمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف در شهرضا
کد خبر: 3523795
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰

رقابت 300 نفر در نهمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف در شهرضا

گروه فعالیت‌های قرآنی: رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا گفت: در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا، 300 فعال قرآنی در تمامی رشته‌های قرآنی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت 40 نفر از شرکت کنندگان برگزیده به مرحله استانی راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام ابراهیمی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا، پنجشنبه شب 28 مردادماه، در مراسم اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان، اظهار کرد: مسئولان باید در عمل و خدمت به قرآن بر دیگران پیشی بگیرند، زیرا آنان الگوی دیگر افراد جامعه در این زمینه هستند.
وی تصریح کرد: قرآن کتاب هدایت بشریت است و ما نیز در حکومتی اسلامی و تحت لوی قرآن زندگی می‌کنیم، در این زمان کوتاهی کردن در عمل به قرآن از کسی پذیرفته نیست، زیرا تمامی زمینه‌های لازم برای ترویج معارف قرآنی در جامعه فراهم است.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا در ادامه اظهار کرد: در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا، 300 فعال قرآنی در تمامی رشته‌های قرآنی نظیر حفظ 5،10،20 جزء و حفظ کل قرآن، ترتیل، روخوانی و قرائت و دعا و اذان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت 40 نفر از شرکت کنندگان برگزیده شامل نفرات اول تا سوم هر رشته، به مرحله استانی راه یافتند.
حجت‌الاسلام ابراهیمی ادامه داد: از سال گذشته بر اساس تفاهم‌نامه بین سازمانی، این مسابقات در دو گروه سنی شکوفه‌ها با محوریت آموزش و پرورش و بالای 18 سال با محوریت اداره اوقاف و امور خیریه برگزار شد که این اقدام باعث افزایش استقبال فعالان قرآنی از این مسابقات شد.
به گزارش ایکنا، بر اساس اعلام دبیرخانه سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا، مرحله استانی این مرحله از رقابت‌ها، احتمالاً در شهریورماه سال جاری به میزبانی شهرستان کاشان، و مرحله کشوری آن در مهرماه برگزار خواهد شد.

captcha