مدیران با روحیه جهادی به مردم خدمت کنند
کد خبر: 3523833
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹

مدیران با روحیه جهادی به مردم خدمت کنند

گروه اجتماعی: امام جمعه شهرضا گفت: مدیران باید با روحیه جهادی به مردم خدمت کنند، خدمت به مردم به ساعات کاری ادارات محدود نمی‌شود، بلکه مدیران باید در طول شبانه روز در خدمت مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام سیف‌‍الله یعقوبی، امام‌جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان شهرضا امروز جمعه 29 مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان، اظهار کرد: مدیران باید با روحیه جهادی به مردم خدمت کنند، خدمت به مردم به ساعات کاری ادارات محدود نمی‌شود، بلکه مدیران باید در طول شبانه روز در خدمت مردم باشند.
وی ادامه داد: بدترین و مهم‌ترین معضل اجتماعی ما بیکاری جوانان است، جوانان اگر کار داشته باشند زمینه ازدواج و تأمین مسکن و رفع سایر نیازهای زندگی آنان نیز، فراهم می‌شود.
نماینده ولی فقیه در شهرضا کارآفرینی را بهترین راهکار برای حل معضل بیکاری در جامعه برشمرد و تصریح کرد: صاحبان سرمایه باید با خروج سرمایه خود از بانک‌ها اقدام به ایجاد کارگاه‌ها و کارخانجات صنعتی کنند تا زمینه اشتغال جوانان بیکار فراهم شود.
یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به در پیش بودن هفته دولت، گفت: مدیران در این هفته، آمار واقعی عملکرد خود را در اختیار مردم قرار دهند و از انتشار آمار خلاف واقع خودداری کنند.
وی تصریح کرد: وقتی که مدیران گزارش‌هایی از اقدامات انجام شده را به مردم ارائه می‌کنند، باید شیوه خدمت رسانی به گونه‌ای باشد که مردم اثرات این فعالیت‌ها را در زندگی خود حس کنند.
امام‌جمعه شهرضا با اشاره به بخش‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: استقلال اقتصادی ما در گرو اجرای اصول اقتصاد مقاومتی است.
یعقوبی اضافه کرد: استقلال اقتصادی و سیاسی مهم است، مهم‌تر از آن‌ها، استقلال فرهنگی است که با ترویج سبک زندگی اسلامی ایجاد می‌شود.
وی گفت: دولت‌مردان باید همواره برای اجرای اصول اقتصاد مقاومتی و ترویج فرهنگ ناب محمدی در جامعه تلاش کنند.
captcha