برپایی نمایشگاه صنایع دستی قرآن و عترت در لرستان
کد خبر: 3557690
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸

برپایی نمایشگاه صنایع دستی قرآن و عترت در لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیر اجرایی جشنواره صنایع دستی قرآن و عترت لرستان گفت: نمایشگاهی از آثار چوبی و فلزی رسیده به دبیرخانه جشنواره صنایع دستی قرآن و عترت لرستان برپا می‌شود.

حمید آقایی، دبیر اجرایی جشنواره صنایع دستی قرآن و عترت لرستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، با اشاره به این‌که جشنواره صنایع دستی با موضوعات قرآنی و معارف اسلامی در دو بخش آثار چوبی و آثار فلزی برگزار می‌شود، گفت: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره جمع‌آوری شده و آماده انجام داوری است.
وی با اشاره به این‌که از آثار رسیده به جشنواره نمایشگاهی برای بازدید عموم برپا می‌شود، عنوان کرد: بنابر فراخوان جشنواره حق استفاده از آثار راه یافته به جشنواره برای دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان محفوظ است.
آقایی با اشاره به این‌که بیش‌از ٦٠ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است، عنوان کرد: پس از انجام داوری توسط هیئت داوران، اثرات برتر در هر رشته معرفی شده و مراسم اهداء جوایز در مراسم اختتامیه هفته قرآن و عترت استان لرستان، ١٩ دی‌ماه، با حضور حجت‌الاسلام حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
captcha