استقبال خوب نوجوانان از کلاس‌های آموزش مرکز تخصصی قرآن ارتش در کرمانشاه
کد خبر: 3559613
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

استقبال خوب نوجوانان از کلاس‌های آموزش مرکز تخصصی قرآن ارتش در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مرکز تخصصی آموزش قرآن ارتش در کرمانشاه، گفت: از ابتدای خردادماه تاکنون که این مرکز تخصصی در کرمانشاه راه‌اندازی شده استقبال نوجوانان از کلاس‌های آموزشی ویژه حفظ در این مرکز بسیار خوب بوده است.

کاظم خسروی، مدیر مرکز تخصصی آموزش قرآن ارتش در کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، گفت: در راستای سفارشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ، سازمان عقیدتی – سیاسی ارتش با محوریت نیروی زمینی اقدام به افتتاح مؤسسات تخصصی آموزش قرآن کرده است.
وی افزود: هفت یگان در سطح نیروی زمینی از مراکز تخصصی قرآن برخوردارند و در غرب کشور نیز مؤسسه آموزش تخصصی قرآن ویژه کارکنان و خانواده ارتش در کوی سازمانی هوانیروز مشغول به فعالیت در این راستا است.
خسروی تصریح کرد: در این مرکز از خانواده‌ها و فرزندان ارتش(بازنشسته و شاغل) همچنین یگان‌های مستقر در کرمانشاه در تمامی رده‌های سنی ثبت‌نام به‌عمل می‌آید.
مدیر مرکز تخصصی آموزش قرآن ارتش در کرمانشاه از استقبال خوب از کلاس‌های این مرکز آموزشی در رده سنی نوجوانان خبر داد و گفت: در این رده سنی از کلاس‌های آموزشی حفظ قرآن بیشترین استقبال به‌عمل آمده است.
خسروی در پایان اظهار کرد: این مرکز تخصصی به ارائه و آموزش رشته‌های حفظ، ترجمه، مفاهیم، تجوید، روخوانی و روان‌خوانی می‌پردازد.
یادآور می‌شود، مؤسسه آموزش تخصصی قرآن کریم ۲۸ آذر باحضور حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی – سیاسی ارتش ویژه کارکنان و خانواده‌ ارتش در کرمانشاه افتتاح شد.
captcha