کتاب «نقاش سرزمین ملائک» به چاپ رسید
کد خبر: 3599580
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷

کتاب «نقاش سرزمین ملائک» به چاپ رسید

گروه فرهنگی: کتاب «نقاش سرزمین ملائک» مجموعه‌ داستان دفاع مقدس نوشته حسنه عفراوی به چاپ رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، کتاب «نقاش سرزمین ملائک» نوشته حسنه عفراوی که مجموعه‌ داستان دفاع مقدس است، توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به چاپ رسید.

حسنه عفراوی که پیش از این داستان «مرواریدهای هور» را نیز منتشر کرد، در این ارتباط گفت: کتاب «نقاش به زمین ملائک» با محوریت دفاع مقدس است و داستان دختر و پسری است که وارد یتیم‌خانه می‌شوند. داستان‌های این کتاب توسط رادیو گفت‌وگو نیز روایت شد.

وی درباره «مرواریدهای هور» نیز گفت: این کتاب سال گذشته در تهران رونمایی شد و امسال در نمایشگاه بین‌‌المللی کتاب تهران نیز عرضه شد. محور این داستان دفاع مقدس است و قهرمان آن دختری به نام زینب است که در شش سالگی خانواده خود را در جنگ از دست می‌دهد و توسط یکی از سربازان عراقی که شیعه بوده به عراق منتقل و آنجا زندگی می‌کند. ادامه داستان، سیر زندگی زنیب، تحصیل او در دانشگاه و علاقه‌مند شدن فردی به نام عدنان به او است. پایان داستان در فضای پیاده‌روی اربعین حسینی رقم می‌خورد.

این نویسنده دفاع مقدس گفت: این داستان در 120 صفحه و هزار نسخه به چاپ رسیده است.

گفتنی است، از این نویسنده داستان دیگری نیز در دست چاپ است. «نخل‌های ابوحمیظه» اولین اثر این نویسنده است که درباره خاطرات مردم سوسنگرد از محاصره و آزادسازی این شهر  به رشته تحریر درآمده است.

captcha